Älsklingen å jag :D

Idag har de varit en bra dag, dock har jag inte sovit än alltså varit uppe LÄNGE nu.... :S
Men mår bra om en liten stund ska vi ner till gymmet å träna :)  Ska bli skönt som sjutton faktiskt att komma igång igen, vi kommer bli vrålsnygga! :D I förmiddags åkte vi in till stan och luffade runt i bröllopsbutiker, fika å hade allmänt supertrevligt :) När vi efter ca 4timmar va hemma igen tog vi ut Chess på en promenad mysigt :)
Trivs bra här på Henkan de är nära stan men ändå lite skog precis utanför så de e perfa :)
Tänkte inte skriva så mycket mer om dagen utan ni får se i bilder hur vår dag sett ut :

image531
Jag på bussen vid 11.00 på väg mot stan med älsklingen i min nya skinnjacka :D
image532
Ännu en som hamna på våran favoritlista, helt underbar :D
image533
Älsklingen fotar så duktigt å jag bara står å är förvirrad hahaa :D
image534
Hahaha....jojo de blir nog fint ska ni se! Hahaha......
image535
Hitta ännu en tiara som är helt underbar :) Japp så ser ärret ut nu men de kommer blekna! :)
image536
Kommer bli vackert med tiara till fin uppsättning å lite vackra lockar :D Längtar såååå......
image537
Haha....humorn sviker aldrig! :)  hihi......*asgarv* Nya skinnjackan e GREAT :D
image538
Bride to be........:D Älskar dej älskling! I december smäller de REJÄLT! :D
image540
En av våra tre absoluta favoriter, så vacker å så stilig :D Mumma.... ;)
image541
Den sitter så bra tycker jag, den följer linjerna så fint. Älsklingen gillar den verkligen hihi....
image542
Trötta som få så blev de pizza mums :D Chess fick med en bit å sluka den SNABBT! :D

Puss å kram på er alla, nästan! ;)
//Yes honey I want you and nobody else! :D Puss från bruden som ligger i din soffa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback