Bisarrt!

Ja du som hunnit läsa de sista två inläggen vet ju om situationen lite ni andra får försöka hänga med så gott det går. Min älskling har ett ex. som uppenbarligen inte är så jätteklok som för en liten stund sedan hota mej " Nu har du satt ribban så får de gå som de går " Skyll dej själv ungefär liksom ja jag är inte de minsta rädd om man säger så. Hahaa..... Men av ren respekt till töserna så ska jag inte skriva ner mer här vad detta är för varelse kan bara konstatera att det är pinsamt och inte för mej den saken är säker.

Här kommer bilder från gårdagens provning av brudklänningar! :

image512
Den är så vacker men inte en av de som de står mellan har nu kvar sju stycken jag älskar och två av dessa ska jag välja.....svårt val! :S
image513
En av de sju de står mellan så fin :)
image514
Rejält släp ska det vara! :) Så vackert släp :D

Puss o kram
//Kvinnan på Henkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback