Bröllopsklänningar & kusinbarn...

Ja idag vid femtiden födde min kusin Emelie en liten pojke! :D Det var en lång & kämpig förlossning men hon fixade de efter 36timmar av smärta usch...stackarn! Men nu ligger hon på sjukan med sin lilla son i famnen så härligt de måste vara kan knappt vänta tills det är ens egen tur. Grattis min älskade kusse! :)
Så denna lilla pojk är alltså mitt kusinbarn dock kommer de dröja innan jag får se honom då jag ju nu mer bor i sthlm och det är ca. 40mil till Borås. Men önskar henne all lycka med sin lille ängel.

Igår var vi iväg i bröllopsbutiker igen och jag hoppa i flera klänningar som var YESSS här kommer tre favoriter där den sista är den vi älskar mest.

image573
Den är fin som sjutton men finast nee..... :)
image574
Å tiara ska de ju också vara såklart men vilken är än inte bestämt....
image575
Å den vackra baksidan på denna klänningen. Klänning nr 1 va alltså detta...Å nu....
image576
Vackra klänning nr.2 :D Den är sååå underbar....
image577
Så fin men inte finast för de är den jag redan köpt och denna.....nr.3 :
image578
Så sagolik ja så sagolikt vacker.........
image579
Detta är alltså våran favorit! :) Å älskling ska bli en ära att bli din fru L*******
image580
Mäktig eller vad? Snacka om WOW effekt! :D Älskar den såå!
Längtar så efter min bröllopsdag min älskade Puzz! :)
image581
Närbild på favoritklänningen å här kommer en till sådan :
image582
Kan de bli vackrare? ne..eller jo min älskling e vackrare :D

Efter att ha testat bröllopsklänningar så åkte vi till Kista köpcentrum å käka lite pasta :) Gott!
Kollade en liten kort stund i affärer men p.g.a. att jag inte mådde så bra så åkte vi hem.
Tjafsa litegrann men de redde ut sej snabbt som tur är! Vi snacka litegrann i morse eller ganska mycket faktiskt å efter de kändes allt mycke bättre än innan vi ens började tjafsa så de gnabbet var nog bara väldigt bra när man ser på resultatet. :) Älskar dej sötnos du behöver inte gå i försvarsställning mot mig för jag vill dej inget illa BARA väl!
Efter att vi pratat klart somnade min älskling sött å jag tog luffsiga Chess och kameran med mej ut för att fota litegranna och såklart för att rasta Chess! :D Här kommer lite bilder från vår kalla promenad 09.00 enjoy! :)

image583
Söta å mycket vackra Chess springer fritt å är lyckligare än lyckligast!:)
image584
Chess springer runt :) Vackert med lite snö oxå.
image585
Ja här bor vi så gissa vilket fönster jag står å tittar ut från haha lycka till!
image586
Vackra Chess.....
image587
Så fin bild tycker jag & Chess :D

Sen några bilder från vardagen här på henkan:
image588
Ja älskling du får coola dej så mycke du vill för du e ju min! :D
image589
Så söt å go min älskling!Lägg märke till att min blivande har två mycket speciella ringar på sej den silvriga är hans förlovningsring(vi är förlovade) och den andra bär han av en mycket vacker&speciell anledning d.v.s. de är tre ringar som satts ihop den ena är hans bortgångna pappas vigselring å den andra hans farfars vigselring å den tredje farfars fars vigselring COOLT tycker jag! :D
image590
Min snygga blivande man när han var i ca. min ålder :D Läckerbit! *dreglar*
image591
Min älskade när han står och jobbar på bilden är han ca. 30bast :) Snygggging! :D
image592
Bild på mej tagen i förrgår när jag var TRÖTT! :( SMIIILE :)
image593
Chester gäspar god morgon å likaså gör Puzzler :D
image594
Mina två män i livet älskar verkligen varandra och det värmer i mitt hjärta...kärlek!

Puss & Kram
//Bridezillan på henkanpenkan :D
































































Kommentarer
Postat av: Martin

Mycket vacker brudklänning! Har följd denna blogg ett tag och det är så kul att se/läsa när det går från lite rörigt till fantastiskt för nån. Oavsett om man vet vem det är.. Så det är mycket glädjande att läsa hur det går för dig!
Du visar att det finns ljus i slutet av tunneln.. det är skönt att veta! =)
Kram på dig och lycka till med Eran framtid!

Postat av: Rebecca

du kommer att bli en jätte fin brud malin!
Kul att du har kommit så långt, skit snygga modellbilder.. :)
kramar Rebecca från dalsjöskolan

2008-02-24 @ 01:41:54
URL: http://www.reca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback