Brudklänningar & Robert Gustafsson :)

Ja jag visste inte hur jag annars skulle sammanfatta dagen/natten i en hyfsat kort överskrift! :D
Igår så var vi iväg på stan och svanmärkta som vi är både jag och älsklingen så tog vi bussen å tunnelbannan! :)
Väl i stan så skulle vi först in till banken och där sattes de in lite cash sen vidare till lite butiker där jag köpte mej en kalender för år 2008 ja detta nya spännande året vi nu kommit in i! :D En schysst penna till den och sen var jag sådär glad å nöjd :) Vi gick å snacka och jag fick lite historialektioner här och där....haha älskling du e för söt! :D
Bild på mej å Puzzler min blivande man. Denna bilden togs av bonusbarnet Linnea :)

image520
***Smack***

Efter detta begav vi oss mot bröllopsbutikerna och väl där så provade jag om några härliga favoriter! :D

image521
Ja jag ser allvarlig ut nästan ledsen/sur men det beror inte på att inte klänningen är underbar för det är den verkligen utan snarare frustration över vilken enorm beslutsångest det innebär att välja! :S
Detta är en av de absoluta favoriterna utan tvekan! :D
image522
Ännu en bild på denna underbara sagoklänning!

En klänning är nu köpt dock ska den sys in en del så den sitter supertajt på lilla mig!
Den är annorlunda och extremt vacker och jag kommer inte att ha den i kyrkan utan på festen efter vigseln.
Till den kommer jag nog ha röda långa sidenhandskar :)   Här kommer den! ENJOY! :D

image524

image525

Den är såååå vacker! :D Den e dock mycket vackrare IRL än på bild bara så ni vet de :D
Är mycket nöjd med de valet då den är just udda men sexig och vacker kommer bli såå fint! :)
Här kommer lite fler bilder från dagen:

image526
Jag fular mej trött och hyfsat nyvaken! :S
image527
Jag på en bakgata i sthlm jasså tänkt börja leta? Haha du hittar mej ändå inte! :)
image528
En tiara jag fastnat mycket för! :) Superfin ju! Mmm...kanske blir det denna som pryder mitt huvud vid midnatt natten till den 18dec...... :D
image529
Vi skulle ta en liten fika haha nja blev inte riktigt sååå :D hihi.....
image530
Smaskens :D

Efter vi hade fikat så begav vi oss hemåt men på vägen korsade vi HM och jag var bara tvungen att gå in å kika!
Å ut kom jag med en liten supersnygg skinnjacka å ett par örhängen till en fotning i slutet av månaden + 3par hipsters :D Jätteglad å sugen på att komma hem å slappa va jag så vi begav oss hemåt.
Väl hemma somna älsklingen 2½tímma i soffan lät honom sova då han jobbat hela helgen och vi haft barnen hela jullovet så jag kunde förstå att han var trött och den sömnen tror jag gjorde honom gott sötnosen :D
Efter detta så greja vi lite med ditt å datt och sen kurra vi ner oss i soffan för att se på Robert Gustavssons dvd " Jag ä inte bitter " Hahaha....superkul :) Myste och snacka och sen somna älsklingen och sover nu sött jämter mej.

Imorgon så är de dax att ännu en gång vandra in i några bröllopsbutiker och kika smycken å handskar.
Även brudklänning nr.2 vore skönt att snart ha bestämt sej för vilken av dessa vackra kreationer de blir! :)
Sen ska älsklingen städa lite sa han innan han somna.

Puss o kram
//Bruttan på Henkan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback