En gammal bild....

hitta jag när jag satt inne på facebook å klicka runt. Ja det är en gammal bild från när jag fyller 18bast, som jag INTE sett innan haha :) Jaja, e så pass snäll att jag delar med mej:

image570
Från vänster: Malin,sen nämen titta lilla jag!, Anna och ?

Passar också på att lägga upp en väldigt ful bild på min lillebror men som e ganska störtskön haha :)
image571
De e mannen det! :) hahahhaa...... HOT OR NOT? hihi ;) Du rockar TOAN!

Å sist men absolut inte de som gör en minst en kopp med rykande choklad som
väntar på min älskling nu när han kommer hem:
image572

Puss & Kram
//18+1 gamilam

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min grymma tävling, det enda du behöver göra är att skriva 1 kommentar och din skostorlek! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback