En riktigt bra dag.....

Idag har de varit en riktigt bra dag för mej och hjärtats del :)
Först hoppa vi ur sängen vid kvart i tolv för att älsklingen skulle vittna på en rättegång som dock blev inställd vilket vi inte fick veta innan vi befann oss i stan dock utnyttjade vi dagen till lite annat istället, nämligen lite shopping å träning. Jag hitta ett par dojjor på Bianco Footwears rea som brukar kosta 1.100kr som jag köpte loss för 275spänn! De kallar jag FYND! :) Sen en foundation då den gamla är slut och en riktigt schysst träningsbh då det är ett måste nu när vi börjat träna jag och min älskling. Sen fika vi " lite " hihi....blir alltid MYCKET fika när vi fikar... :D
Sen efter att ha knallat runt i 4-5 timmar så begav vi oss hem till min svärmor och kollade lite gamla kort på hjärtevännen min, från hans tid när han gjorde fn tjänst! Snygga kort :D *dreglar*
Sen snabbt hem för att ta ut Chesse Bjässe å sen iväg och träna på gymmet, de va mycket skönt! :)
Väl hemkomna efter 1,5 timmas stenhårt pass så duscha vi å älsklingen fixa käk medans jag snacka me morsan.
Ja, det är väl dagen i stort. Nu ska jag städa litegrann å sjunga en stund. Kan också tillägga att vår förlovningsannons stod idag i tidningen! :D

Puss o kram på er alla fjantar där ute i världen :)
//Henkans brud med ett 8pack på ingång ;)
Nu dagen i bilder :

image558
"Liten fika" hihi.... ;)
image559
Söt bild på älsklingen som smaskar i sej tårta :)
image560
Kollar på två böcker som ska köpas längre fram för visst vill jag ha barn :D
image561
Jag är mycket stolt över min snygga älskling :D
image562
Där e blicken jag brukar få ;););)
image563
Min älskling kämpar på! Ja, vi kommer vara sååå enormt snygga på vårt bröllop! :D
image564
Här kämpas de på som sjutton :)
image565
Ja mina muskler ska pumpas upp rejält! Har precis kommit igång med träningen vänta ni bara!
image566
Koncentration på hög nivå ;)
image567
Min biceps börjar växa ;) hahaha......mmm vänta ni som sagt de kommer :D
image568
Slår ut all min ilska och frustration! :S Ja jag lovar du vill inte ta emot mina smällar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback