Farväl älskade lille Ted......

Ja, nu har jag sagt hej då till mitt tredje "barn" :(  Han har nu flyttat hemifrån då vi inte kunde ha kvar honom p.g.a. att han var elak mot min ögonsten, de vill säga Lillstrumpan. Ted är inte mer än 7 månader så förhoppningsvis kommer han att anpassa sig bra och trivas hos sin nya husse Daniel, jag hoppas verkligen detta!
Sen hoppas jag att han vet att jag älskar honom så mycket och att de inte är därför jag sände iväg honom......
Men men nu var vi fyra igen...enda som inte är detsamma mot innan jag skaffa Ted är 1. Jag bor nu i sthlm 2. Mannen i familjen är ny och jag är förlovad :D Tre väldigt bra skillnader! :)

Som jag i senaste blogginlägget skrev så har vi en ny  bil och den har vi i över två timmar nu på kvällen skurat rent både på in & utsidan. Den blev riktigt blank & fin! :) Ren som sjutton om man säger så!
Tog sin lilla tid och klumpiga jag hade för långa byxor på mej och kassa skor så jag gick med våta fötter i två timmar, inge vidare skönt. ISKALLT! :(  Älsklingen & jag är iaf ett superbra team konstatera vi när vi var klara och nöjt kollade på vår glansiga Ford för att i nästa sekund ge varann en smaskig kyss ;)
Jag tycker bilen är kanon det enda jag önska vore annorlunda det är att jag vill att den ska vara GUL, jajamensan jag är inte tokig utan tycker de var kul med våran förra bil just att den var vår bananbil! :) Saknar vår halvruttna banan! :(   Men säger om & om igen till älsklingen att till våren/sommaren vill jag måla bilen GUL! Så de blir vår bananbil nr.2! Haha....min älskling dock tycker det är bra att den inte är gul, men jag hoppas jag får min vilja igenom hihi.....Om jag älskar gult? Ne.... Om jag älskar banan? Ne..... Om jag älskar bananbilar? Jajamensan! Im lovin it! :D Så efter denna total renovering av vår kommande gula bil så fick jag hoppa in i duschen då jag var VÄLDIGT smutsig efter att ha krypt på alla fyra och putsat älsklingen fick dock skynda sej en del då klockan tyvärr hade gått väldigt fort och han jobbar ikväll/natt. Han var där i tid, tror jag iaf ja på jobbet menar jag såklart! :)
Längtar efter när han kommer hem idag kommer han hem som vanligt vid halv fyra snåret, igår natt kom han dock hem senare ca. kvart i sex! :( Puhh.... de va inte kul och på råga på allt så fajtades vi en liten stund oxå :(
Ja, alltstå munkäftades litegrann och det var verkligen helt onödigt blev väl bara så av att vi båda var trötta. Men ingen ko på isen här inte allt är bra och när han kommer hem inatt ska vi ha de lugnt & mysigt, nice! :)

Kan för övrigt tillägga att pissepatten Lillstrumpan är totalt överlycklig över att Ted flyttat, ligger här och spinner högt!
Innan de rusa hon runt här som en tok och hade glädjeryck, flög nästan mer än sprang hahaha.....hon e söt! :D

Puss & Kram
//Hon med den gula sprejburken på henkan, jajamensan den ska bli GUL! :D Bananbil är dagens ord! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback