Grejas & fejas på henkan....

Jamen visst är de så, jag har ännu en gång fått ett ryck å springer runt å grejar med både det ena och de andra.
Man kan nästan tro att städning är min hobby men så är inte fallet dock trivs jag bra när de är fint å välplanerat runt omkring mej :D  Uppskattar stil serru :)  Lägenheten blir bara mer och mer en liten guldgruva :)
Min älskade jobbar inatt längre än vanligt, är inte hemma förräns vid halv sex :( Puhh....trist som sjutton,
Men men då hinner jag greja desto mer haha....finns väl en mening med allt, eller?!
Ska också se till att laga min svarta korsett inför fotningen den 27jan. ja då ska jag och mannen min ner till gbg för att plåta med min sedan länge arbetsgivare Stefan. Blir gothstil på korten och make-up artisten som ska fixa mej är enligt Stefan riktigt skicklig, så de känns helt klart extra kul :) Sen får min älskling se hur jag jobbar me, skoj :D

Idag har de inte hänt så mycket, jag och mannen min såg på "allt om min buske" innan jag hade redan sett den men offrade mej för att han skulle få skratta gött en stund innan de va dax att dra på kängorna och rusa till sin dörr!
Synd att den filmen inte håller kvaliten hela vägen. Första halvan av filmen är riktigt lustig men sen tappar den mer och mer för varje minut i mitt tycke, trist! :(
Imorgon blir en lugn dag dock på måndag är de dax för att offra ännu en dag på bröllopsplanering vilket innebär att vi ska ner på stan och jag ska testa om mina favoriter bland alla bröllopsklänningarna, kolla lite smycken m.m.
Ser mycket framemot detta, det är en sak som är säker.

Ne, nu ska jag ta bokhyllan inne i sovrummet rensa, damma och kasta saker :) Å jag lovar att den kommer skina när jag e klar! :D
Puss & Kram
//Krösamaja på henkan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback