Japp här lagas de käk.....

Fått en kommentar på min underbara blogg angående mat. Hon undrar om jag å min älskling lagar vår mat själva, jajamensan visst gör vi de än så länge har mannen varit duktigast på de och jag duktigast på att städa :D
Min älskade är mycket duktig på att laga mat och tycker dessutom att det är roligt. Vi kompletterar varann väl då jag e duktig på att laga thaimat å italiensk mat men också lite vanlig husmanskost såklart. Å han e bra på typ allt hihi :)
Sen var det nåt om godis också. Ja vi äter godis här ibland men då blir de i regel marabou mjölkchoklad, estrella chips & läsk men de är inte så ofta faktiskt. Dock är jag en sucker efter delicatobollar ni vet deras negerbollar! :D
Mummmmma..... ge mej en sån å jag gör vad som helst, nästan..... hehe :) Ja, nu tror jag att jag besvarade min kära läsares frågor ganska väl i alla fall. :)

Idag så har det inte hänt så mycket har grejat å fejat litegrann, tagit ett långt bad i jazuccin å peelat hela mej så jag sitter här mjuk å len i väntan på att min älskling ska komma hem å hålla om mej vilket jag känner att jag är i akut behov av just nu! :S   Sitter å skriver med älsklingens systerdotter Therese som verkar vara en rolig å snäll tjej jag håller tummarna där för att jag å hon ska få en toppenkontakt då jag saknar nästan helt å hållet vänner i sthlm och har heller ingen familj eller släkt här :(  Men men jag har ju min älskling å förhoppningsvis en härlig släktskara att ringa när de känns ensamt. Har så svårt att få tummen ur bara, blir liksom inte av. Tänker på de men sen slutar de med att jag bara intalar mej själv att ne, men jag kan ju inte ringa då är jag ju bara till besvär.... :S
Ska iaf på tisdag iväg och fika med Therese ska bli SKOJ! :D

Senare idag blir de träning å förhoppningsvis nåt mer kul. På måndag är de dax för mej å älsklingen att bege oss till stan för att fortsätta kolla in härliga brudklänningar men också hämta den redan köpta brudklännningen som är sååå underbar! :)  Även kolla in lite tårtor, smycken m.m. blir de då! Längtar de ska bli så skoj :)
Ne nu ska jag inte uppta din tid mer utan framförallt Therese gå och sov nu!
Puss å kram till er som förtjänar de!
//Bruden på Henkan som doftar rosor och är lenare än siden! :D
Bilder från tidigare fotningar:

image544

image547

image548

image549

image550


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback