Kärleken växer sig allt starkare....

Ja, de gör den verkligen mellan mej och min älskling. För  varje dag som går så älskar jag honom mer & mer! :D
Idag har min blivande man varit iväg och köpt en bil :D Nice, dock inte en gul sådan :( Utan en röd men jag ska se till att den målas gul till våren! :D hahaa....Våran bananbil hör ju liksom till, utan den känns de weird! :D
Bonusbarnen skulle egentligen komma idag men i och med att jag fortfarande inte är helt bra så kommer de först senare idag (lördag) till oss. Ska bli roligt hoppas bara jag inte smittar nån! :(  Har idag sett på tv mestadels och vilat då febern känns ganska mycket... Sen på kvällen städat en hel del också :) Mannen min står nu ute i kylan och huttrar, stackarn. Själv ska jag hoppa i vår jacuzzi som nu är fylld med kokhett vatten, mumma.....
Puss o kram
//Kragagam :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback