Kylan biter.....

i min rosiga kinder och det beror inte på att de e kallt utan snarare på min vidriga feber :(
Så trist.... Idag åker de små till sin mor igen känns lite konstigt nu har man ju vant sig bra vid att ha dem här.
Men men.... de blir nog bra sen kommer de ju varannan helg och vissa lov också ej att glömma.
Jag och stora tjejen hade de trevligt igår kväll kolla på " Jag ä inte bitter " med Robert Gustavsson som sagt och sen snacka en del. En bra tjej det där helt klart och hon brås en del på sin pappa vilket är kul :)
Nu har tjejerna städat en del och de sköter sej så bra så. Själv känner jag mej riktigt slö som inte grejat än men med den höga febern jag har nu känns de som att jag borde försöka ta de lite lugnt.
Jaja ska jobba igen i slutet av januari. Då drar de igång igen dax att bli ett charmigt proffs framför kameran igen haha... Vi ska försöka åka ner ihop jag och min blivande man. Kul som sjutton :D
Puss o kram på er!
Nu ska de duschas!
//Feber kossan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback