Lite risig...

mmm....trist men sant. Idag är jag inte helt hundra känner mej varm en stund sen iskall i nästa :(
Ska hoppa in och ta ett bad och hoppas på att de hjälper och gör de inte de blir jag tokig hehe...
Känns som kroppen bekämpar ett ont virus som jag inte tänker tillåta att bryta ut!
Idag har de varit lugna puckar skulle sett Disney on Ice på Globen men hade knappt sovit när vi skulle upp och mådde som sagt inte bra så barnen och älsklingen fick klara sej utan mej.
Ne mår som sagt pytonorm så ska genast hoppa i plurret bye bye på er!
Puss & Kram
//Henkans brud :D

image515
Strumpan säger till Ted bra jobbat bruden! :)
image516
Vackra Lillstrumpan :)
image517
Till å med våra dosor e kära i varann :)
image518
Mina två män i livet :)
image519
Närbild myspys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback