LYCKLIG......... :D

Malin gick på vägen....men inte längre..... ehh du fattar ändå inte!
Idag så har vi varit iväg och kollat in bröllopskläder och vi har hittat SÅÅÅ mycket!
Mannen blev snyggare än snyggast i sin utstyrsel och Brad Pitt kan slänga sig i väggen! :D
Själv hitta jag så pass många klänningar som var så SUPER så jag nästan, men bara nästan började gråta nu behövs 100 timmars terapi! :S Nån villig att hjälpa en flicka i nöd? :D

Min snygga man....eller nja blivande.... :D (VA SVARTIS)
image497
Han är inte bara snygg utan jävligt smart också! Läser juridik och jobbar också inom säkerhet :)
image498
Lite suddig men måste visa upp min bättre halva! Ja, min blivande man är min bästa sida lätt! :D
Har aldrig älskat nån hälften så mycket som jag älskar honom han är bara för bra för att vara sann!
Ledsen tjejer han är tagen och kommer aldrig mer att bli ledig! :D Min och BARA min......
image499
Jag och min älskade säger WOW och kollar nöjt på varann sen knäpper han kort, kärlek is the word! :)
Jag kommer bli världens lyckligaste brud, hellre lycklig än vacker! :)
image501
Släpet är mäktigt som sjutton! Älskling vårt bröllop kommer bli de vackraste nånsin!
I och med att jag ska ha två brudklänningar en i kyrkan och en på festen så kommer det bli en klassiskt vacker och en annorlunda, sexigare sak också :)
image502
Och framifrån är den inte sämre! En av våra favoriter! :D
image503
Denna ska vi bestämma oss inom två dar om vi ska ha eller inte så uppföljning kommer! :D
image504
Så speciell så vacker, kan dock inte förstå varför min älskling vill ha mej av alla kvinnor :S
image505
En till av favoriterna den är så speciell och vacker! Trodde inte jag skulle gilla den sååå mycket!
image506
Såååå fin! :) Hjälp att välja kära vänner!
image508
Så vackert......en prinsessa kände jag mej som kan jag lova min blivande man ska få sin prinsessa och jag ska få min dominanta rottis! ;)

Ja, så på några veckors tid har man förlovat sej, fått två goa bonusbarn alltså blivit plastmamma, flyttat 40mil bort till sin nya goa älskade och inte bara de börjat planera bröllop också för att bli Fru L*******......
(Jag vet tjejer de är inte lätt att se att det NU är helt kört att försöka, min man ÄR MIN)
Puss o kram på er alla och hjälp mej nu att välja!
//Bride to be......... tamtamtaramp......








Kommentarer
Postat av: douchebags

Den nästsista gillades :)

Postat av: Simone

Simone says ta den vita! Go for it girl men lägg inte ut ett gram för då passar den inte *blink*

Simon says, roses are red, violets are blue, Simone was born beautiful but what the fuck happend to you!
:-D

Kärlek till ER!

Puzz (le)

2008-01-03 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback