Morgon på henkan....

Älsklingen ligger i sängen och sussar sött efter att ha fått massage :)
Själv har jag nyss lekt fotograf och fotat Chess Å strumpan här kommer resultatet:

image551
Ligger ute på den inglasade balkongen å solar, hon älskar att bo på henkan kan jag lova! :)
image552
Så söt och nyfiken på Chess som försöker sno uppmärksamheten! :)
image553
Lillstrumpan älskar att sola, dock har hon fått lite ojämn färg ;) hehe....
image554
Mysigt :D
image555
Japp I love you Strumpiz å du e min fotomodell ;) Sicken stjärnglans :D
image556
Så kul tycker dock inte Chess att det är att stå modell *gäsp*
image557
Men visst kan han om han vill! :D Min ögonsten så vacker å så godhjärtad :)

Nu ska jag få upp min man så vi kan dra in till staden för att kolla några brudklänningar, smycken m.m.
Ha de göttans allihopa och passa på att njuta av solen, de tänker iaf jag! :)
Puss o kram
//Soliga bruden på Henkan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback