Packat Å klart....

för att åka till göteborg och jobba. Japp de är tal om en plåtning igen :)
Blir goth stuk på dessa bilderna och jag har en känsla av att jag kommer vara mycket nöjd efteråt, dock så har jag inte sovit nåt än och ska nu ut med hunden för att sen efter de hoppa in i duschen och fräscha till mig.
Sen klockan 10.00 åker jag och älsklingen neråt.....Och jag börjar jobba 15.00 :)
Känns väldigt kul att älsklingen åker med och resan ner och resan hem ska bli jätteskoj, vi har mycket roligt och mysigt när vi åker bil nämligen!!! Hör på bra musik, sjunger med till å från, snackar å har de myspys :D
Imorgon ska även en mycket duktig make-up artist sminka mej inför fotningen, enligt min arbetsgivare är hon mycket skicklig vilket känns lovande :)  Här är en bild tagen 02.00 inatt när jag packade mina saker :

image597
MMmm...gott och blandat lite stilettklackar på sisådär 15-16cm nice eller hur?! :D
Lack Å läder, smycken, handskar, kortkort kjol, gothklänning m.m. :D

Ne dax att ta ut den lille mannen innan han kissar ner sej! :S
Puss o kram
//Modellen som nu mer bor på Henkan and she LOVES IT! :D

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas det går bra med plåtningen! Puss o kram Therese

2008-01-27 @ 09:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback