Seg & trött.....

Ja idag känner jag mej verkligen väldigt seg & trött.... Sovit kass de ca. 4-5timmarna jag sov och drömt väldigt mycket mardrömmar :( Somnade inte förräns vid 11.30 i morse och var helt slutkörd när jag äntligen däckade i soffan. Älsklingen hade lagt på mej täcke när jag sov så jag inte skulle frysa.... sött :D
Nu städar mannen för fulla muggar jag körde ju mitt pass igår kväll/natt och oj va fint vi har de :)

Ikväll jobbar älsklingen och själv ska jag ha en lugn kväll försöka att inte flänga runt och städa hela tiden utan läsa alla tidningar som bara ligger som jag inte hunnit läsa eller snarare alls prioriterat :)
Jaja här kommer två bilder på Strumpiz hur hon ligger precis just nu....Söt :D

Puss & Kram
//Bruden på henkan....

image595

image596
Världens goaste tjej! Utan nån som helst konkurrans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback