Toppen....

Allt gick superbra på fotningen korten blev jättebra och min arbetsgivare var så snäll att han tog några bilder på mej och älsklingen ihop i slutet 2min här kommer de:

image598
Jag blir så mallig han e så snygg......så jäkla läcker! :D Så mycket man de kan bli! :)
image599
Är så kära :D Mmm....mumma så gott!
image600
Mm....Im lucky! Snyggaste paret i stan hell yeah! :D Älskar dej min snygging! :)

Våran resa ner till gbg gick bra vi digga som dårar och jag var dj såklart haha.... :D
När vi kom till Linköping så svängde vi av mot ******* för att åka och träffa min mamma och hennes kille som jag kallar Nalle vi tog en kort fika på 15min. men de va mycket trevligt och de va första gången Puzzler träffa Nalle :)
Sen ilade vi ner till gbg för att jag skulle arbeta ja som ni som följer bloggen känner till som modell :)
 Här en bild från när vi satt hemma hos Nalle och tjöta lite :D

image602
Jag & mammas kille Nalle som e supersnäll å go! :)

När vi väl var nere i gbg var jag helt slut och hade gråtit en hel del då jag nu insett att tyvärr kan jag inte ha mer kontakt med min far då han får mej att må så pass dåligt han beter sej så jävla illa mot mig och min blivande att jag nu sagt upp all som helst kontakt med honom för de va de han själv ville! De gjorde honom tydligen äcklad av att se de kort jag skickat ner till honom på när jag testar brudklänningar. Vilken normalt funtad farsa blir äcklad över sin dotter?! Och allra minst när hon står i en brudklänning! Jodå han var äcklad som fan....svin säger jag bara!
Så nu vet ni de. Jag älskar mina bröder extremt mycket och hoppas verkligen inte att ni bryter kontakten med mej för både ni och jag vet att farsan inte är som han ska så låt inte honom förstöra vår kontakt!

Make-up artisten som sminkade och fixade mitt hår igår var superduktig och jag har lite funderingar på att erbjuda henne ett jobb nämligen att sminka mig som brud och kanske även fixa håret men de är inte bestämt än men hon var/är svinduktig verkligen kvick och rolig att jobba med. Stefan höll stadigt i kameran som vanligt och bilderna blev verkligen superbra. Jag prestera så gott jag kunde med tanke på situationen men jag ger alltid till 100% så jag kämpa på utav helvete! Men sen blev de ju bra så in i helsike också! Min blivande man sa att han var stolt över mig och att han blev typ impad av att jag är så proffsig det värmer väldigt gott i hjärtat och har sällan i mitt liv fått höra att nån varit stolt över mej så när han sa de så börja jag nästan gråta glädjetårar.......*kärlek*
Här kommer några bilder som är rätt och slätt av bara råmaterial alltså inte fixade alls enjoy anyway! :D

image603

image604

image605

image606

image607

image608

image609

image610

image611

image612

image613

image614

Så....Dessa bilderna är alltså råmaterial de är inte beskärda eller nånting men självklart ska de beskäras och sådant men kunde inte hålla mig är väldigt nöjd med dessa bilderna :)

Här kommer två behind the scenes kort också alltid kul att ha me ! :D

image616

image617


Har bara sovit 2timmar nu på 3dygn :S Är helt slutkörd.....
Puss o kram
//Puzzlers henkanbrud :D

Kommentarer
Postat av: p

Vilket grymt fint set! Den näst översta bilden är ju obeskrivbar :)

2008-01-29 @ 00:26:56
Postat av: Simone

Hej snäckan!
Får man fråga hur gammal din pappa är? Det är ju märkligt att han tycker sin dotter är äcklig.

Simone vill ha svar

Kärlek till ER!

2008-01-29 @ 17:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback