Träningsvärk å nya släkten :D

Ja herrejesus. Nu är vi hemkomna efter en rejäl storhandling min man fick nog en liten chock men men han vänjer sej haha.... Jaja, saken är ju den att de blir billigare att storhandla så länge man gör de på ett smart sätt vill säga! :)
Therese och Carina åkte vi med då våran söta å charmiga bananbil pajjat ja ordagrant så är den nu mer som en rutten avdankad Dole banan! :(  Och de är mitt fel... :S *Ångest*
Jaja, olyckor händer även de bästa och våran mysiga bananbil var verkligen go! :(
Jaja, ny bananbil ska skaffas framöver och det ska bli sååå skönt att ha bil igen känner sej lätt lite handikappad utan de nu när jag vant mig vid de! Men iaf så åkte vi med älsklingens syster och hennes dotter Therese och handla på ICA Kvantum och som jag redan konstaterat och gjort klart de blev storhandling vilket damerna tyckte va skönt jaja nu blir vi iaf inga revben var de sista jag sa till Carina när hon stod i hissen och skulle åka ner till sin dotter igen. Känns bra att Puzzler har en så go släkt har själv saknat just de väldigt många år.
De är så mysiga, tar hand om varann och hjälps åt så mycket all heder och respekt för de släktet, som jag nu tillhör!
Stolta lilla jag är redan Henkanbrud men blir också Fru L******* i december och INGEN längtar mer än jag!
Här ska jag leva och här ska jag dö i min älsklings famn på Henkan med goa släkten runt om! :)
Känner mej inte helt hemma än, sthlm är väldigt stort i jämförelse med lilla hålan Borås såklart och det tar ett bra tag att komma ihåg alla ställen och platser, lära sej alla smeknamn på olika ställen m.m.
Men jag är på väg och det känns bra att ha ett mål nämligen de största av alla mina mål må bra, vara lycklig och göra min älskling lugn, trygg och lycklig i förvissningen om att jag inte är som nån av de ödlor han innan misbrukats av! Skulle gladeligen skära halsen av dem, speciellt vissa av dem helt klart. *Grrrrr*
Henkan är för övrigt ett schysst ställe att bo på. Perfekt när man har hund och nära till en del av mannens släkt.
Lugnt å mysigt. Trivs mycket bättre här än i Borås utan någon som helst tvekan och Henkan kommer få se mycket av mej, haha :D Även mannens släkt kommer få vänja sej vid mej Im going no where! I stay here! :D

Igår var vi iväg och drog igång träningen tillsammans igen så nu blir de mellan 3 å 6 pass varje vecka!
Så jävla göttans sprang som en galning 20min på löpbandet först de va VERKLIGEN SÅ SKÖNT!
Sen lyfte vi tyngder, peppa varann å hade riktigt roligt och ikväll är de dax igen :) Vi kommer vara såå snygga till bröllopet! Eller hur min älskling?! ;)

image543
Mitt fina 8pack syns inte längre till men om några månader då jävlar lyser de upp hela henkan! :D

Jaja, nu ska jag pussa på min älskling å få honom att må greeeat ;)
Pus å kram på er alla och speciellt den delen av killens släkt som läser min blogg, skoj! :) Love U all ;)
//Henkanbruden som snart har fått tillbaka sitt 8PACK :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Ha ha, är det okej att man känner sig lite utvald i bloggen?! ;) Kramar Therese

2008-01-10 @ 21:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback