"Allsång på Skansen"

Ja här kommer lite bilder som min man och mestadels jag tog när jag satt på hans huvud, japp inte på några axlar här inte! haahahaha................... ENJOY!


Lille Anders :)

Magnus Ugggla, han var superbra! :D

Peter Jöback & Eva Dahlgren i en ganska halvdan duett

Sen var de små spelemän ute på scenen en kort stund....helt okej.

E.M.D. småflickornas favoriter!Skämt å sido de va väldigt duktiga! :D

Sanna Nielsen en riktigt duktig & söt sångfågel! :)

Här tar vi i från tårna! TRRAALALALLALALALALALALALA I have to move on....

Sanna & Anders snicksnackar..... :)

Härlig skylt å på andra sidan står de: Kungen UGGLA hehe... :D

20.000personer var vi i publiken och vi stod LÅNGT fram! ;D

Detta är bland de sista ni tv-tittare får se, de bästa är när ni inte längre ser.

UGGGGGLAAANNNN..........varning på stan!

Peter sjöng den vackra låten om stockholm & jag å älsklingen höll om varann och lipade som två små fjortisar! För Stockholm är så vackert, låten är så bra, min älskling känner igen varenda rad i låten å jag en del.

Sommar sommar Sanna........... :D

E.M.D. sjunger " Let me entertain you " ASBRA sjöng dom den!!!! :D

Yeeahhh we where soooo pleased! :D

Hell yeah, bra bild där tycker jag :D Im happy!

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........................

Puss & Kram
//Trudeluttan.........

Kommentarer
Postat av: Simone

Allsång gud vad coolt!

Fina bilder tog du med! :-)

2008-07-02 @ 15:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback