Hög feber

uscha hujedamig! Här sitter man med extrem feber, känns som nån dunkar en hammare i huvet hela tiden å en hals som gör så ont & e så svag så att jag låter som en blandning mellan ett rivjärn & en hasselmus! 

Här kommer några bilder iaf från igår & idag, sedan igår passar vi en stor grand danois som e supergo å hon har flera timmar legat å värmt mig när jag huttrar å haft värsta tänkbara feberfrossan, hon e GULD! :D

Älskar henne redan såååå mycket.....

Uscha....sicken feber å hoppas verkligen inte halsen/bröstet blir värre...

Hon e som ett levande element för min frusna febriga kropp....

Kärlek! :) Vänsterprassel...joooojoo :D

Dom kurerar mig, min älskade familj :)

Inga pussar el. kramar vill inte smitta er med detta! By the way imorgon ska vi hämta vigselringarna!!!//SNORRRRRIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback