Iron Maiden! :D

Yeeee.......imorgon uppträder Iron maiden på Stockholms stadion ja herregud.
Jag har nu fixat biljetter som de ser ut till mej å mannen, inte kan vi missa detta!
Har lagt ett ganska saftigt bud på tradera å om två timmar vet vi, tror ingen bjuder över....

Min lillebror anlände i Sthlm i lördags sen dess har vi fixat vatten, lite käk ibland å inatt sovplatser till han å hans vänner. Köa från lördag-onsdag jaja, broder hårdrock så är de med den saken!

Inatt när vi hämta dem för att tina upp dem i badet var de INTE kaxiga men kul som fasiken hade dom i bubblorna!


Har inte på en vecka kunnat uppdatera bloggen då det varit nåt strul, vad vet jag dock inte.

I fredags blev de dax för mig att åka till sjukan, halsfluss så nu käkas de pencillin :(

Bröllopsplanering blev av i söndags då kom värdparet hit å vi fick separat svara på en del frågor, hehe...

I onsdags hämta vi hem vigselringarna, idag fick vi hem hindersprövningspapprena där vår vigsel godkänns.

I veckan ska de beställas käk m.m. Ja, nu är de fulla rullar och inte nog med detta igår träna vi nästan 3tim, om två timmar ska ví hämta kidsen, ikväll ska vi på allsång m.m. Ja....här är de bara att hänga på!

+ Jag renoverar  just nu ena sovrummet, MYCKET att göra men de är färdigspacklat å slipat å jag har börjat måla.

Ne, de va lite snabb uppdatering!

Puss & Kram

//Bride to be........opppss..... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback