Ursäkta mig kära bloggläsare........

å ena sidan har jag haft såååå fullt upp så jag inte hunnit uppdatera så ofta men framförallt beror den extemt dåliga uppdateringen/få inläggen på att servern krånglat extremt mycket sista 10dagarna.
Men här kommer jag nu med ett inlägg, ett bildmässigt BRA sådant!
Igår var vi iväg & kolla på Maiden min älskade karl fick denna upplevelse i för tidig födelsedagspresent, ja blir man inte glad för de är man ju mycket märklig, nästan helt snevriden! Men han njöt, plastdottern njöt, min storebror å lillebror njöt & JAG NJÖÖÖÖÖÖTTTTTT.........de va så jävla bra! Helt gudomligt........helt....helt.....IRON MAIDEN! hell yee!

en av våra biljetter.....
Jag hittade min å älsklingens biljetter på tradera så de kosta lite mer tyvärr, men de va såååå värt de. På bilden här syns dock Plastdottern Idas biljett! :D
Ja....nu börjar de komma folk....
Här har de börjat komma lite folk, fler blev vi å just VI hade sååå jäkla bra plats, långt långt fram & på innerplan!
Iron Maiden är  gudar!
Alla i mitt gäng hade superbra platser men på min älsklings axlar satt jag så bra!
Gillar inte förbanden......
Lider av förbanden men längtar enormt efter MAIIIIDEN! Min storebror.......
Jag och brorsan med nerverna på utsidan av kroppen för strax börjar maiden att lira!
Jag å brorsan innan Maiden börjar rocka skiten ur fansen!!! :)

Plastdottern å jag rockar loss yeeeahhhh :D

Min älskling...... :)


Här är vi längre fram å headbangar till Bruce fantastiska röst!Maiden!!!!!

Yeeahhhhhh.......här rockas de........vi va alla i extas!

BRUUUCE ja han e min favorit i bandet, "The Trooper" slår de mesta!!!!

Kommentarer överflödiga......

Så jävla otroligt, fantastiskt, superbra så man gråter, störtlipar!

Jag i total extas! Va så jävla tagen av hela showen de va felfritt!

Storebrorsan å jag :D Så nära paradiset man kan komma! :D

Heeellllll yeahhh.......

Dom är våra gudar av kött & blod så är de bara, har flera videosnuttar från denna kvällens underbara show, var en fröjd för både ögonen & öronen! Tyvärr kan jag ju inte lägga upp klipp vad jag vet iaf.

BRUCE........I fucking looooove U! :D

Hallelujaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....................

Eddie! :D

Eddddddiiiiiieeeeeeee in action! :D

ALLA är i extas tro fan de MAIDEN SPELAR JU!!!! :D

Puss & Kram
//Sthlms största Iron Maiden fan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback