Bebis.....

ja, jag vill ha barn....herregud jag längtar så extremt mycket!
När de i fredags var karaoke på henkan så träffa jag lite för mej nytt folk å de var supertrevligt.
B.la. pratade jag med en väldigt trevlig tjej å hennes man som har en bebis på bara en månad, jag föll som en fura för den lille direkt å blev sittande en bra stund med bebisen i famnen, mina hormoner hoppade tro mig!

Gud sååå söt!
Ja, så söt....längtar så jag nästan går sönder!
Mmm...herrejesus kan en bebis bli sötare?!
Omvärlden existerar inte, endast jag å tankarna på bebisar!

Ja, jag blev helt till mej över allt! Bebislukten, hur bedårande söt lille Lukas är, hur gärna jag vill bli mamma, hormonerna som hoppar fallskärm, alla söta grimaser......ja alllllllt! Vill NU.......mm...de kommer i sinom tid.....
Efter att ha suttit å puttenuttigt sett ut som en solstråle en bra stund drog karaoken igång!

Jajamensan rockn roll! Här snackar vi underhållning på HÖG nivå!
HÅRDROCK!
till farfar....jajamensan sjöng
Ja, jag kunde hålla mej från att gråta (gudskelov) men Jana kunde inte!
Ja de är en vacker låt lätt....
Tårarna rann rejält.... Sött värre! :) Ja, jag kunde knappt höra mej själv då ljudet där framme hördes dåligt men de gick tydligen väldigt bra.......skoj! :D Så efter jag sjungt klart kramade jag om Jana, kan ju inte sitta å gråta när de är fest!

Puss & Kram
//Sång gamilam :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback