Brännboll på henkan.....

jajamensan igår lirade vi brännboll på henkan, det är en årlig tradition som jag för första gången joina.
Här kommer lite bilder från igår Chess visar också gärna upp dina bästa sidor från när vi sola & bada, när ni kollat in dem noga så får ni veta mer om vad som hänt senaste dagarna & de mina kära vänner är mycket!

Ja, lillpojken har de mysigt i sommarvärmen med mycket badande!
Mys....
Mysigt värre....
Lek & bus för hela slanten.....
...
Hoooopppppp....... :D
Jajamensan...jag å mannen står i kön som ni nog ser.....
Ja, redo i kön är vi och snart ska vi slååå.....
Jajamensan, man får ha ögonen öppna!
AKTA BARNEN!
Jag springer bra men slår desto sämre!
Haha.....hoppas jag träffar bollen! :)
ja han slår desto bättre....
Nu jäklar....

Ett tips: SPPPRRIINNNGG........
jajamensan....ute på plan å dax att fånga bollen å kasta...ingen felstajl här inte!
Ingen felstajl här inte!
Spring spring spring......
Spring Linnnneeaaa......
Läget e stabilt folk å fähundar....
Läget e stabilt i kön......Ni ser den muskliga bruden de e ja...haha ;)
jajamensan de gör jag.....ja träffa bollen! haha....kolla in flinet på nästa bild!
Nu smäller de! Ja, jag träffa....hur långt bollen kom? Nja....*hemligt*
Kollain flinet på denna bilden som är tagen direkt efteråt!
Haha...flina på bara ;)
Fliiiinn....haha ja man får flina åt sej själv, jag gör de :)
boooommmm.....jajamensan stiligt....
Nu kommer bollen flyga....låååångt......
tror jag mannen blivit galen....haha men slår man iväg bollen så bra så kan man ju unna sej lite akrobatik! :)
Haha.....ja somliga går på händerna över mållinjen! :D
Detta får vara den sista bilden för nu ska jag berätta vad som hänt sista dagarna.

I tisdags så flyttade jag. Jajamensan visst gjorde jag de!
Jag & min blivande blev särbos, känns ganska otroligt....men så e de!
Jag flyttade in som inneboende i en trea i skarpnäck, otroligt men sant!
Där bor jag sedan dess de vill säga tre dygn än så länge, känns konstigt.
Ja, jag har ju aldrig innan bott själv & jag tror de är en nyttig erfarenhet och bra för vårt förhållande.
Så mina nära & kära jag bor numera alltså inte på henkan utan i Skarpnäck dock vistas jag
& kommer fortsätta att flasha facet på henkan titt som tätt så ni vet de!
Henkan fortsätter vara min tron & trots att Skarpnäck nu är mitt hem nummer ett så ändrar de
inte min förkärlek till henkan & hjärtat fortsätter dunka på för henkan som val nr.1
Puss & kram på er alla!
//Sparvungen som blev till en stor & stolt fågel.....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Varför blir ni särbos nu när ni snart ska gifta er? Känns ju konstigt...

2008-06-06 @ 22:13:08
Postat av: Anonym

Hur kan du gifta dig med någon som du har flyttat ifrån?

När man gifter sig ska man vara som lyckligast i livet.....det är man väl knappast om man flyttat isär?

Tänk dig för medans tid är....du kommer att ångra dig. Om ni verkligen vill gifta er nu så vill ni det om ett år med..... varför ha så bråttom när det inte fungerar?

Tro inte att det blir bättre för att ni gifter er, det blir precis tvärtom.

2008-06-09 @ 17:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback