Gott & blandat.....

Här kommer lite olika bilder som är tagna vid olika tillfällen också de tagna med mobilen.


Haha ja denna bilden bjuder jag på! Detta är alltså första natten i Skarpnäck. Jag e lite flum som du nog ser hehe......

Efter andra dagen i solen var jag BRUUN......som min älskling börjat kalla mej: pepparkakan.....så sött & så mycket KÄRLEK........

Hahaha....när jag tog min första tur för snart två veckor sedan i Skarpnäck så fastna jag vid denna & asgarvade!
Vart i helsike har jag hamnat?! hahaha....skämt å sido.....helt klart lustigt.....

I början av veckan som var, va jag & älsklingen iväg till Ikea för att köpa masssa ljus & även servetter till bröllopet de blev en hel del ljus och ca. 450stycken servetter, 300 vita & 150kärleksröda....... :D
Efter att vi vandrat runt där en ganska bra stund så var vi hungriga...

Jajamensan så vi käka på Ikea de har faktiskt helt okej käk där och kollar man sen på kvittot så är maten värd mer än den kostar HELT KLART.....Därför rekommenderar jag till alla som har lite cash att åka till Ikea å frooooosssaaa......
Behöver jag ens tillägga att jag var MÄTT efteråt?! Jag hade kunnat rulla hem!hehe

Så de var lite bilder kommer mer senare, nu ska vi iväg till Gröna Lund!
Tjooohoooo kommer skrika som en tok! ALLA ska ÅKA ALLT! ;)

Puss & Kram
//Queen tusenfoting :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback