Gröna Lund.....

ja nu är kidsen hos oss i två veckor. Sov här hos mannen natten till idag å kommer även sova här inatt.
Idag har vi varit iväg på Gröna Lund, de va jätteskoj. Fick mannen att åka fritt fall med mej & Ida, hehe....snacka om att jag & älsklingen hade dödsångest innan vi föll mot backen! Hahaha....men den va jätteskön.....sen åkte vi typ allt.
Käka lite burgare & spela lite på hjulen men vann ingenting typiskt nog! :(
Mannens kära kamera som alltid brukar vara med var självklart med även idag MEN laddaren har dött å därför var den inte laddat nästan alls, så efter visiten på grönan så fick vi åka till kameradoktorn å köpa ny laddare.
Därför togs de 3-4bilder endast på hela dagen för sen gick de inte mer :(:(:(
Bllääääää..................................

Sen åkte vi till en schysst skobutik för jag skulle kolla på HÖGA dojjor till bröllopet men hitta inga som kändes hundra väntar därför lite till med detta, ska kolla runt som fasiken. Måste verkligen bocka av några grejer från listan med alla grejer som måste göras innan bröllopet, börjar kännas STRESSIGT....... Imorgon är de dax att ringa Globen å prata med dem angående menyn m.m. Sen skall jag även ringa bröllopsbutiken å kolla om de fått in min beställda " Justin Alexander " klänning, den är såååå vacker......hoppas hoppas hoppppppas! :)

Saker att göra inför bröllopet:

* Köpa ringarna å få dem graverade
* Fixa skor till mej
* Fixa skor till mannen min
* Köpa mannens kläder (vi vet vilka å vart de finns men de är inte köpta än)
* Bestämma hur bröllopsbuketten ska se ut, vet att jag vill ha röda rosor, en del grönt  & vitt,+corsagen
* Leta bilder på nätet på blomsterarrangemang till festlokalen
* Få båda mina bröllopsklänningar insydda
* Boka manikyr & pedikyr tid 
 
Ja, det är några av sakerna som jag & mannen verkligen måste ta tag för nu närmar de sig med stormande steg! :D
Puss & Kram
//Bride to be......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback