Ja jag förstår om....

de flesta av er inte förstod nånting av mitt förra inlägg här i kära bloggen.
Haha, de va som sagt lite nostalgi. Var nämligen så att jag pratade med en vän i telefon som jag umgicks mycket med för några år sedan mitt upp i allt kallar han mej för den tyska tusenfotingen ja detta är alltså inte de minsta roligt egentligen utan ett internt skämt punkt slut!

Idag har jag varit & kollat på Sverige-Spanien i Kungsträdgården de var väldigt nice, synd att de skulle börja spö regna vid avspark bara.....såååå typiskt! :S Men men snajsigt var de iaf & här kommer lite bilder jag tog med mobilen fler bilder kommer dyka upp dock inte nu för jag har inte kameran här.

In med bollen i mål....in med bollen I MÅL!!!!!!!!!
Ja, smockat med folk såklart......
jobbar på.....han e duktig på sitt jobb ska ni veta!
Min man vet vad han gör på jobbet. Han är trevlig, proffsig & rättvis....
på denna mobilen lätt.....
På denna bilden har jag zoomat till max med kameran på mobilen, måste säga att denna kameran är mer än okej! :)
jobbar å står i....ni ser dem om ni tittar noga....
Massa folk, å min älskling & Jeppe.....i mitten av bilden å högt upp....ja ni ser dem!

Ja efter matchen gick jag å tog en fika....frös som attan så varm choklad va SMASKENS! :D

Jag på fiket.....oj va jag frös! :(

Nu ska jag ut med Chess.....
Puss & Kram
//Sverige huligan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback