Mitt lilla rum å jag....

har de så........bra.....
Ja, Fanny har lagt in en kommentar på min kära lilla blogg, en liten förfrågan om bilder på mitt "nya rum".
Självklart kommer jag inom snar framtid att ladda upp några sådana, dock har jag inte min kamera hos mig just nu.
Idag har de varit världens softaste dag....bara slappat, sett lite film & inte haft nån lust alls att sola & bada trots den extrema värmeböljan som nästan får en att tro att man hamnat i afrikas öknar!
Lite tjafs mellan mej & mannen men så blir de ju ibland, inget större att berätta där.
Tog för en stund sedan en liten promenad på gatorna här i Skarpnäck då framförallt Skarpnäcks Allé.
Finns ju lite butiker å jag passade på att köpa lite olika frukter som jag ska smaska i mej sen, hittade även nånting jag vet min älskling älskar men kan inte säga vad då han läser min blogg som en liten linslus, hehe....
Igår var de karaoke på henkan, laddar upp lite bilder från detta senare.
Puss & kram
//Hur kom det sig att jag blev en skarpnäcksgam?! :S

Kommentarer
Postat av: Zarah

Men varför har ni separerat`?

2008-06-09 @ 05:50:19
Postat av: LILLAN

VARFÖR BOR NI INTE TILLSAMMANS ?

2008-06-09 @ 06:36:59
Postat av: Johanna

2008-06-09 @ 11:53:46
Postat av: Johanna

Undrar jag med varför ni inte bor ihop?

En annan fråga är oxå alla dina bilder du tagit dvs modellbilderna är det för reklamannonser eller för din egen skull eller varför?

2008-06-09 @ 11:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback