Mitt place :D

Ja, nu har jag äntligen tagit lite bilder på mitt nya place! :)
Ni kära läsare efterlyste ju detta, så varsågod här kommer lite bilder på mitt rum & dessa togs igår när Chess hade sin premiär här. Han sov här, va jättemysigt. Vi var ute och gick mitt i natten å sen på morgonen igen såklart :D
Älskar den lilla parveln.......

by night :)
Mitt lilla place by night.....mysigt :)

Frukt + Malin = BÄSTISAR......    :D
by day :D
Mitt ställe by day :D

Mm....tycker jag efter rejäl städning & grejande fått de fint :D
såklart ska de synas i mitt rum att jag är en riktig elfsborgare! :D
Yeeeahhhh jag e ELFSBORGARE.....men de visste ni redan! ;)
sig hemmastadd i mammas säng såklart :D
Myser i mammas säng såklart ;D
hos mig.....jämter mej.....vid min sida...
Sötnos..... :) Mitt livs kärlek lätt!
karl! Lätt.....
He`s the reason I go on........

Puss & Kram
//Tösen som sitter i Skarpnäck......hemma.......

Kommentarer
Postat av: Fantomen :D

Ditt livs kärlek..... Hmmmm... Puzzler då?? ;O) Trodde han kom på första plats, hi hi!!Ser mysigt ut i rummet! Undra vem Thihi

2008-06-12 @ 21:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback