Svar till Anna.......

Kul att du gillar bloggen! Ska besvara dina två frågor så korrekt som möjligt:

Fråga 1. När du var gravid åt du då verkligen de starka värktabletterna du senare efter missfallet sa dig vara beroende av?

Svar: Ja, jag åt dem fortfarande, men började trappa ner så fort de bara gick. De värsta med dessa värktabletterna är att man får inte bara avsluta plötsligt de är jättefarligt både för en själv och livet i magen.
Å nertrappningen är väldigt väldigt långsam för att göra så lite skada som möjligt, jag försökte dock att  trappa ner lite fortare sen om de va bra eller inte de vet jag inte men kändes då nödvändigt för mitt egna samvetes skull.
Nu är jag helt ren från alla värktabletter sedan mm.....minns inte riktigt men sen ca. 6-7veckor och de går utmärkt.

Fråga 2. varför alltid detta "djävuls-dyrkar" tecknet på alla kort?

Svar: Jag e crazy precis som min goa familj! Då syftar jag på min blivande man & mina två goa plastdöttrar, min fyrbente son Chess och min mjauande Lillstrumpan :) Vi älskar whitesnake, metallica, Iron Maiden, Crashdiet m.fl. och det kan väl också vara en förklaring men sen är de ett ganska bra knep att ta till om man har nån i sin familj som älskar att fota (min älskling) och gör de ofta, då kan de vara bra att göra djävulstecknet när man inte riktigt vet vad man ska göra för då VET MAN JU plötsligt :D haha.......en liten crazy förklaring till de :D

Skriver mer här i kära bloggen lite senare för har en sak att berätta! En stor sak!
Men nu lite käk!
Puss & Kram
//Skarpnäcksgam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback