Varför bor vi inte tillsammans?!

Ja, den frågan har jag nu fått på bloggen flera ggr vilket inte är konstigt alls!
Ska försöka förklara så väl jag kan.

Jag har aldrig levt själv utan när jag var tonåring så flytta jag direkt till en kille jag levde några år med.
Sen när de tog slut så levde jag kvar med honom några månader och sen träffa jag Puzz Puzzler å flyttade raka vägen till honom. De vill säga en erfarenhet som kan vara viktig att få vara med om har inte blivit av.
Jag & Puzz har de jättebra, vi älskar varannn supermycket å i de stora finns inga tvivel, dock är de nog bra för oss med lite avstånd ett tag då vi varit så väldigt nära i nästan 6månader nu. Å då menar jag extremt nära typ jämt.
Jag behöver få ett eget socialt nätverk här i sthlm, dvs egna vänner m.m. Ta upp mina gamla intressen igen som jag helt lagt på hyllan sen jag träffade min blivande, ni som följt bloggen vet ju väl om att jag plåtades mycket innan dock är de helt lagt på is & de är nåt jag vill ta upp igen, samma sak gällande musiken m.m.
Visst skulle jag kunnat göra de även när vi bodde ihop men de blev inte av helt enkelt, men nu jäklar!
Sen är de viktigt för mig & även Puzzler att jag får känna mej helt oberoende då jag varit så "beroende" av andra hela mitt liv, att jag får känna att jag klarar mej själv & inte behöver nån att stötta mej mot.
Jag tror det i de stora hela är en bra erfarenhet det här som kommer vara positiv både för mej som person, vårat förhållande & framtiden. Jag vill ju helst ha barn så fort som möjligt, leva svenssonlivet m.m. bra om jag fått testa mina egna vingar innan de! Så ja vi gifter oss på Globens tak den 8 Augusti precis som planerat, å de känns bra.
Man kan säga att detta är min egna "pilgrimsresa" som jag tror är nödvändig för att må bra.
Puss & Kram
//Solstrålen.....

Vann! :D

:D
I tidningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback