Borås nästa......

jajamensan visst är de så. Imorgon beger vi oss neråt i landet till min släkt & familj. Vissa ska vi berätta den härliga nyheten för......ja att vi väntar barn då såklart. Ska bli jätteskoj :D
Tog en ganska lång promenad med Chess natten som var, skönt som sjutton. Efteråt fixa jag lite käk & älsklingen kom hem från jobbet så vi satt & snacka barn, barnuppfostran m.m. Mysigt....vi tycker så lika jag & min älskling.
Det är väldigt skönt och jag tror vi tillsammans kommer fixa det helt galant.... :D
Inte kräkts än idag, skönt.

Mannen & den lilla plastdottern sitter å skrattar högt åt Hipp Hipp de är bara för kul! :)
Morgan Pålsson är störtskön han är inte klok nånstans.
Stora tjejen är på stan en stund och träffar en kompis, kommer hem om en stund.

Ska packa här ikväll vi blir borta till torsdag som de ser ut just nu.
Ska bli kul att träffa på folket igen & framförallt att berätta att vi ska ha barn för de som inte vet.
Jaja, nu ska jag snacka lite med min familj.

Puss & Kram
//Stolt & glad gravid Qvinna :D



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vad säger din mans familj om er bebis då?

2008-04-01 @ 11:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback