Im in looove.....

with my boyfriend! :D Haha.....jajamensan så är de jag är KÄR :) Och har varit väldigt kär nu i ca. 4månader!
Jag älskar min blivande man så enormt mycket. Som jag innan skrev kan jag inte tänka mej ett liv utan honom.
Nu har jag också en nyhet att braka loss med, håll i er:

Jag är gravid....... :D Vi ska ha barn! Vi är båda jätteglada & allt känns väldigt rätt,vackert & bra.
Jag har förlossningsskräck helt klart men de lägger sej nog med tiden skulle jag tro.
Om det blir en tjej kommer hon få namnet Gabriella efter Helen Sjöholms roll i " Så som i himmelen".
Sedan jag såg den underbara filmen första gången så har de namnet stått för mod & styrka :)
Killnamn tycker jag dock är mycket svårare. Har ju flera killnamn som jag tycker är fina men inget som jag direkt känner känns 100% som med tjejnamn. Men de kommer väl, mannen min får lite mer att säga till om där :D
Själv har jag bytt mitt mellannamn till Gabriella, så jag kommer ha de mellannamnet som vår dotter kommer heta.
Känns fantastiskt men helt otroligt att jag ska bli mamma! Ringde och berättade för min pappa igår att han ska bli morfar & han verkade glad, kändes bra. Har också berättat för mamma som önskar oss lycka till :)
Nästa söndag de vill säga den 30 Mars så ska vi ta en liten minisemester ner till Borås igen vi åker på söndagmorgon/förmiddag och är hemma igen på torsdag eftermiddag/kväll. Ska bli skoj! :)
Ska passa på att träffa vännen Kristin som jag igår kväll snackade med en stund när jag låg i badet och plaska vi boka in några timmar på tisdagen som vi ska träffas på.  Skoj skoj skoj..... Sen hoppas jag få till de så vi susar förbi Jenny & även hennes mamma på vägen tillbaka hem på torsdagen. Morfar, mormor, mamma, pappa, syskonen m.fl. hoppas jag också hinna träffa. Vi ska sova första natten hos mamma så då hinner jag träffa både lillebrorsan & henne. Jag blir en ung mamma, men som tur är har jag en rejäl karl vid min sida som jag vet skyddar mej och småttingen/småttingarna. Jag har ganska stor chans att få tvillingar vilket vore skoj men jag hoppas verkligen att det blir en första gången då allt ändå är så nytt & mäktigt. Så morsan du ska bli mormor, bröder ni kommer bli morbröder, pappa du blir morfar o.s.v. jag vet det är otroligt men sant! Grattis! :D
Ne nu ska jag gå ut en liten sväng med min fyrbenta son & sen efter de gosa ner mej i soffan och läsa "Vi föräldrar: Gravid"

Puss & Kram
//Två eller tre i en :D hihi.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback