Im not dead....

(skrivet igår onsdag)

ne de är jag inte...dock har jag HELT Å HÅLLET glömt av att uppdatera min kära blogg sorry.... :S
Har fått en ny mobil av killen den är mycket fin svart/guld :) På måndag åker vi på vår första utlandsresa tillsammans ska bli så in i helsike roligt :) Härliga underbara London har jag haft i mina tankar enda sedan jag var där förra sommaren närmare bestämt i Juli. Hade då askul och i London kan man inte ha annat än lattjo!
Skönt nog har vi också hund & kattvakt fixat så de behöver vi inte längre lägga en tanke på.

Har varit en del denna veckan nu också. Killens mor har blivit sjuk & ligger på sjukan dock är hon pigg så allt kommer säkerligen att ordna sej men självklart vill vi båda finnas där som stöd och det innebär sjukhusbesök.
Vi var där 1½ timma idag å köpte med oss en tidning....vindruvor....choklad....krya på dej kort m.m.
Ne nu är de dags att kasta i en rulle & myspysa i soffan å vad blir de för rulle i natt? Jo....BECK såklart.....Lilla Gunne Gunvald & grannen slår ALDRIG fel!

Puss & Kram
//Beck Gamilam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback