Ja....herrejesus :)

Veckan som kommer ska jag & min älskling gifta oss! Blir en borglig vigsel, sen i sommar gifter vi oss ju som ni alla vet på Globens tak också...... Men först den borgliga vigseln som sagt.
Känns så kul & spännande. Vi har de jättebra tillsammans och jag kan inte se en framtid utan min älskling!
Idag var de släktträff hos blivande svärmor. Vi hade trevligt och efter lite käk i kistan så begav vi oss till kyrkogården för att tända ljus för de vi saknar. Tände för b.la. min farfar som gick bort förra året på min födelsedag :(
Och sen självklart också för min älsklings pappa, min blivande svärfar som jag tyvärr aldrig hann träffa.
Puzzler & hans pappa var tydligen jättelika, tycker det är sååå tråkigt att jag aldrig hann presentera mej för honom.
Men men livet är som det är & förhoppningsvis ler både svärfar & min farfar på andra sidan :D

Jaja, dax för mej att ta en liten promenad med Chesse Bjässe sen ska jag kolla in lite instrumental musik då jag ju ska på audition jag blivit kallad till på tisdag.....världens största skivbolag är intresserade! MYCKET spännande!
Ska försöka hinna dammsuga här innan älsklingen kommer hem också men får se om jag hinner de.

Puss & Kram
//Malin som är en asätande gam! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback