London & drömgarderoben :D

Ja resan till London är nu gjord vi hade skoj! :D Jag hittade massa snygga å sexiga underklädesset,supervackra klänningar,en svart korsett med röd knytning,ett par Miss Sixty jeans,En rolling stones t-shirt från topshop, Ett par lack & läder stövlar med hög stilettklack,ett par bruna dojjor med stilettklack,ett marinblått linne gjort av siden,en röd/svart bh som är supervacker och två svarta korta kjolar,underkläder till sommarens bröllopsnatt.......m.m. Ja så nu har jag drömgarderoben! :D Här kommer lite bilder tagna på hotellrummet när jag hade shoppat så kan ni se lite av de grejer jag investera i! :D Enjoy:

image801

image802
Tänkte köpt den i somras när jag var i London men gjorde inte de ångra mej så men som tur e så hitta min älskling den igen! :D Så nu är den min å BARA MIN :)
image803
Fyndade dessa schyssta dojjorna :) Kul att variera med ett par bruna......
image804
Den är sååå vacker :) Och när den sitter på är den MAGISK.......
image805
På är denna vita klänningen de sötaste jag nånsin sett!Kan inte fatta att den är min! :)
image807
Så sockersöt :D
image808
Raffigt värre.....min man gillar de å jag gillar de verkligen! :D
image809
Det svart/röda endast för sexighetens skull men de vit/blåa är till bröllopet i sommar! :)
image810
De nya läckra stövlarna :D Älskar dem sååå mycket! :):):):)
image811
Yeah thats rock`n roll :)
image812
Sött litet raffigt set :D Supergulligt på kan jag lova...... :)
image813
Så länge jag kan minnas har jag velat ha en korsett å nu har jag en! :DSå Vacker.....
image814
Från sidan......
image815
Framifrån...älskar denna vackra korsetten som också passar utmärkt tillsammans med min egen
designade kjol! :D
image816
Ännu ett raffset.....Me LIKE! :D

Ja de får räcka så länge kommer lite senare antagligen redan inatt uppdatera med ännu ett inlägg då ett inlägg som handlar om själva resan till London & vistelsen där även det inlägget kommer innehålla massa bilder.
Kramar på er alla!
//London fantasten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback