Nej....de är inte sant...

men joo tyvärr är det de! Jag sitter här sjuk.... :( Influensa m.m. så tröttsamt det var ju precis NU jag inte fick bli sjuk!
Men alltid ska man bli sjuk när man som minst vill det och absolut inte har nån tid till de! Sötnosen...kompisen...ängeln Jenny kommer imorgon hit till mej & det är planerat sedan ett bra tag då måste jag vara bättre än nu. Nu är jag mer eller mindre som ett lik. Jättehög feber.....ont i halsen.....huvudvärk & ett grymt illamående.....piss också....måste verkligen bli frisk! Hon kommer som sagt i morgon och stannar tills söndag.
På lördag ska jag & vännen + mannen min iväg till hovet och kolla på Alicia Keys show ska bli askul men som sagt inte lika roligt om man är supersjuk! :(  Sen på måndag åker jag & älsklingen som ni redan vet till London då får jag ABSOLUT INTE vara sjuk de vore total katastrof minst sagt! Ne....nu boostar jag mej med alvedon & käkar även pencillin. Ska snart hoppa in i duschen & försöka plocka iordning här litegrann om jag fixar det vill säga....kroppen värker massvis :( Så det mesta är nog att försöka vila så mycket det går & dricka några liter vatten.....
Här kommer några bilder tagna med nya mobilen:

image755
Tatuering 1: Sitter på min älskling föreställer en snygg delfin å är placerad på ena vaden.
image756
Tatuering 2: På älsklingens arm en dobbis :D
image757
Tatuering 3: Den snyggaste av dem...kärleks förklaringen till MIG :)
image758
Han e så go...så söt & så bra på alla sätt & vis jag e sååå kär :D
image759
Strumpis sover sött :D
image760
Å en hemsk bild på en sjukling....ja de är lilla jag som huttrar :(

Puss & Kram
//Bacillen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback