Operation : Hårddisk........

i djup koncentration opererade idag min älskling vår kraschade hårddisk. Vem som ligger bakom att den kraschat?! Här får ni se själva:

image826
Här har vi alltså terroristen Strumpan som hade vår hårddisk som måltavla, det vill säga terroristmålet!
Jag misstänker att hon är med i Al Quida.....Åh Jösses...ja de sa vi med + några "fina" ord! :(
image827
Älsklingen påbörjar den 3timmar långa operationen........nervositeten är hög....
image828
Det är små marginaler....överlevnad eller ej?!  :S
image829
Koncentration.......Resultatet: En avliden hårddisk.....läshuvudet orkade inte längre de vill säga hårddiskens hjärta....Med sorg i hjärtat & irritation på hög nivå fick vi acceptera faktum: Den har verkligen dött....avlidit....
R.I.P. Kära hårddisk! Tid vid konstaterad död: 19.50 16/3 -08

Tidigare på dagen innan denna förlusten så var min älskling ute med Chess & tog en del fina kort här kommer några av dem :D

image830
Chess bär på STOOOOR pinne.......mullar runt i skogen :D
image831
Tuggelitugg.......

Ja och jag vet detta rejäla blogginlägget med massa bilder från London & info om vad vi gjorde där kommer snart....tar lite tid att ladda upp alla bilder bara.....men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge....
Puss & Kram
//Malin The dead terrorist........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback