Promenad i kylan....

jajamensan. Vi har tagit en liten tripp idag till berget Fåfängan & Vita bergsparken mysigt.
Jag klickade självklart en del kort & är så snäll så jag ska dela med mej av våran lilla tripp.

I övrigt kan jag berätta att illamåendet känns ganska mycket för tillfället, puhh..... :S
Men det är av en positiv anledning & därför så ler jag brett istället för att gnälla! :)
Mina två plastdöttrar är nu hos oss & vi har trevligt. Igår gjorde vi en super rejäl sats av fruktsallad så nu har vi fruktsallad i 2veckor framöver haha..... :D  Älsklingen min står nu och lagar mat....sötnos! ;)
Du ska bli pappa igen älskling! :) Fattar du det?! Ska bli sååå kul......är sååå glad!

Här kommer bilder från våran lilla skogstur idag :)

image868
Kidsen är redo.....Rockar fett! :)
image869
Chess får sin dagliga vård! Han har ett lyxliv den byrackan! :D
image870
Ida filosoferar......söt flicka, helt klart! :)
image871
Älsklingen min lär sina barn saker som vanligt.....här var det lite historia.... :)
image872
Ledsen tjejer men han är redan paxad....av MIG! :) Snart en gift man :D
image873
King of the world....eller nja....nästan iaf ;)
image874
Älsklingen demonstrerar för barnen vad man INTE ska göra....haha :)
image876
Passa er för min plastdotter Ida....hon är INTE att leka med! :D
image877
Min familj! :D Har alltid velat ha en stor familj & nu blir de verklighet, Im so happy! :D
image878
Så söt.....min fyrbenta son :D Snart har jag kanske en tvåbent med :):):)
image879
OSMINKAD & vit som snön de är jag de :D Jag & mina plastkids.....
image880
Chess får MYCKET motion :) Lilla tösen tränar Chesse Bjässe....... :D

Ja....nu ska min kära familj äta & jag vila en liten stund.
Puss & Kram
//Familjen på Henkan.....

Kommentarer
Postat av: smygisen

Bonusdöttrar låter mysigare :) en bonus helt enkelt medan plast är lite låtsas. Grattis till bebben i magen!

2008-03-28 @ 14:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback