Resan till London..........

:Dja äntligen var de dax & vi begav oss med våran lilla brum brum till Skavsta flygstation.....var romantisk stämning i bilen med kärleksmusik som fyllde iaf mej med ännu mer starka kärlekskänslor. Så extremt kära & förväntansfulla så checka vi in & begav oss till planet som en kort stund därefter lämnade svensk mark för att inta Stansted! :D
Lyftet är alltid underbart & kul.....men laddningen är hemsk....jag får SÅÅ ont i öronen då jag är ett  "öron-barn".
Hur de kan se ut när man har riktigt ont vid en laddning kommer bild på här:

image817
Jag i älsklingens stora tröja....ja på mej stor & på honom tajt! hihi..... :D *mini*

Å här är lite bilder från flygplatserna m.m. :

image818
Älsklingen på flygplatsen innan vi lyfter :D
image832
Vi vilar lite.....flyget gick tidigt på morgonen å vi var TRÖTTA......
image833
Tjooho nere på marken igen men nu engelsk sådan :D STANSTED :)
image834
Första bilden tagen I London :D Från flygplatsen så tog vi buss in till stora staden de tog lite drygt en timma och under den timman sov älsklingen....medans jag plåta litegrann & var väldigt glad över att äntligen vara tillbaka igen & närma mig mitt älskade London! :)
image835
Jag börjar packa upp i våran lilla söta lgh. Jag blev positivt överraskad & kan verkligen rekommendera hotellet Curzon Plaza som vi bodde på. De ligger i Mayfair & nära allt som är värt att se i London t.ex. Oxford Street, Piccadilly Circus, Buckingham Palace, Big Ben m.m. Våran lagom stora lgh bestod av fint & fräscht sovrum med rejäl dubbelsäng, garderober m.m. sen liten hall, ganska stort vardagsrum med skinnsoffor, rejäl spegelvägg, tv & litet matbord med stolar. Sen också ett litet kök & ett fräscht fint badrum med badkar :D Supernice :)
image836
Fräscht sovrum......förevigat på bild :D
image837
Ja dåren stod & målade i regnet! De fick vi ett gött garv åt.....mohahaha.... :D
image838
Efter att vi vilat & haft de mysigt en stund första dagen på hotellrummet så begav vi oss utåt för att upptäcka "lilla" London. Jag hade längtat tillbaka dit nåt enormt efter att ha tillbringat några dagar där i somras så jag var GLAD minst sagt. Vi var hungriga som vargar & hoppa in på ett ställe för att stilla vår hunger. Min lasagne var god!
När maten hade landat i magen så gick vi & kolla in massa butiker.....skoj! :) Vad jag köpte på min Londonresa har jag ju redan visat upp på bild & skrivit om så de skippar jag helt å hållet i detta inlägget att nämna.
Efter att ha varit ute på stan 5-6timmar och kollat i affärer & käkat så begav vi oss en liten stund tillbaka till hotellet för att vila våra trötta fötter & skallar vi var ju fortfarande inte riktigt friska efter vår influensa och de gjorde ju att vi var helt slutkörda såklart. Vi vila en liten stund på rummet, spela lite kort & hade de mysigt. Laddade batterierna för att sen senare på kvällen orka med att röja i Soho de vill säga mitt favoritställe i London!
image839 
Jag ligger och softar :D Lycklig över att vara i London........ :)
image842
Min hårda man :D På väg ut för att göra Soho ännu mera osäkert hahaha :D
image843
Jag vandrar runt på Londons gator :) Och nu en bild på en bil jag & mannen föll för:
image844
Sååå snygg bil :) Men den är inte billig kan jag lova! :S

Vi vandra runt på Londons gator många timmar & jag sprang som en galning på de kvälls/natt öppna underklädes & sexbutikerna superkul! :) Vi käka också indisk mat men blev lurade så de blev svindyrt.... :(
De gjorde mej minst sagt rasande......

image845
Hopp i säng! Tillbaka på hotellet & dax att vila våra små febriga huvuden....dag ett går mot sitt slut.....& hjärtat sover som en stock redan..... Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......................

Dag 2:

image846
Dagen börja med en go frukost & lite planering. Nu var det dax att se Buckingham Palace, Big Ben, Piccadilly m.m. Själv har jag redan sett allt en gång innan men för älsklingen var de första gången i London och han såg mycket i framemot & se vad jag var så fascinerad över.
image847
Vi i Hyde Park :D Kära & lyckliga....och gifta om ca 5½ månad! HUURRRA :)
image848
Hjärtat kollar in Buckingham Palace och massa statyer :) Puss på dig!
image849
En vit och en svart svan :D Den svarta e cooool tycker vi båda :)
image850
Vackra stora Ben :) Så fint...inte konstigt att man älskar London de e ju såå vackert!
image851
Så fint.....älsklingen är en duktig fotograf :) *stolt*
image853
Lilla jag vilar mina trampdynor efter att ha vandrat på många timmar :)
image854
Så vackert. Big Ben är ståtlig :) Vet inte vad jag mer ska skriva än att det är vackert!
image855
Borta vid London eye bestämde vi oss för att ta en liten fika, korvarna var riktigt stora! :)
Där satt vi & snacka en stund om ditt å datt. Hade mysigt & pussades litegrann för att sen gå vidare på vår upptäcktsfärd. Meningen var att vi skulle "åka" London eye men de var tyvärr slutsåld för dagen, skit!
image856
Halluuu här e ja :D hehe.......
image857
Piccadilly Circus! :) Denna bilden visar bra hur London ser ut :D
image858
Dag 3 har börjat å min älskling börjar dagen med lite våld mot Churchill,hehe :)
Efter att han klubbat ner Churchill så gick han runt & fota och såg en intressant hund som hängde upp och ner på en vägg. Hunden hade inget huvud och stället såg ganska flott ut så han börja som den lilla social prick han är att snicksnacka med de som jobba utanför vilket resulterade i att vi fick komma in eller snarare blev inbjudna till att kolla in ett ascoolt uteställe! Hur häftigt som helst och de förgyllde helt klart våran dag!
image860
Denna stod i " hallen " när man kom in...den och de andra två hundarna symboliserar hur vi gör hundar till objekt, att många människor inte tänker på att bakom de vackra ögonen finns de en individ.
image861 
Tro det eller ej men de du ser här är uteställets flashiga toalett! I varje litet ägg är en toa! :D
Skithäftigt ställe som sagt. Efter detta gick vi vidare & jag shoppade en hel del, efter mycket shopping behövs lite käk & de blev en liten fika i soho innan de var dags att shoppa mer sexiga underkläder & raffset! :D
image862
Läsk, macka & Paj! Niiiiiiiice.........
image863
En byggnad jag & min älskling verkligen fastnade för....superfint ju! :)

På sena kvällen stannade vi kvar i hotellrummet vi var inte helt hundra nån av oss framförallt inte älsklingen som däckade av ganska fort å sov en bra stund. På morgonen så var det dax att packa & bege oss tillbaka hem.
Kändes inte alls speciellt kul att åka hem då jag som sagt stortrivs i London. Men men nu är man hemma igen & vardagen flyter på. Skulle kunnat visat er ännu fler bilder men de tar sån jäkla tid att få upp några bilder i inläggen så detta har nu fått ta en stor del av min kväll så nu ger jag upp! Hoppas du/ni roades av att se vår lilla tripp!
Puss & Kram
//Sohobruden......
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback