Underbar helg! :D

Ja denna helgen har varit toppenbra. Haft superkul med bästa vännen Jenny & min älskling. Jenny hämtade vi hem i fredags eftermiddag & då åkte vi runt och kolla in lite roliga butiker som man inte får missa när man är i sthlm t.ex. Antikt..Gammalt & Nytt........Cum.......Flirt Fashion......m.fl. Jag kunde ju inte heller skippa att visa kära vännen den andra och pampigaste bröllopsklänningen. Hon börja nästan gråta! :)
Hon älska klänningen....tyckte den var superfin & det är den verkligen.....helt sagolik......*lycka*
Efter att ha rullat i bilen en stund & köpt lite smått och gott så begav vi oss hemåt... efter en stund stod vi på taket tänkte hon skulle få se utsikten som är väldigt fin enligt mej iaf. Höjdrädd är hon så hon höll hårt i mej som om de vore nån hjälp haha.....jag blåser ju för fasiken nästan iväg! :D När hon hade gjort sej hemmastadd i gästrummet så grilla min älskade och fixa jättegod mat.....supersöt är han. Kände mej sååå bortskämd :)
Som sagt maten blev supergod & vi satt och snick snacka en stund innan mannen begav sig till jobbet och vi fruntimmer fyllde jazuccin & låg i blöt ca. 2timmar. Snacka om både ditt & datt och hade jättemysigt efter de sköna badet så tog vi en nattpromenad med Chess och babbla självklart på som sjutton....älskar dej sååå Jenny!

image776
Söta Jenny upphämtad :) Chess filosoferar.......
image777
Action!På väg till sthlms bästa butiker.....såklart! :)
image778
Fullt ös Jenny är helt sanslös! :D
image779
Provsmakar :D
image780
Hahaha...inte bli generad älskling.....du är sååå söt så! :)
image781
Mina älsklingar! Så söta....så goa....& SÅÅÅÅ älskade av MIG :D Puss på er!
image782
 Hon är min ängel.....hon e mina vingar.....utan mina vingar kan jag inte lyfta & flyga fram genom livet just så underbart som jag gör nu.......Du e ovärderlig & så älskad min kära vän jag finns alltid här för dej i nöd & lust.....du är helt enkelt bäst så är de bara! :)
image783
Min älsklings BIIIIITCCCHHHHHH!!!
image784
Salem Al Fakir var ett av förbanden till Alicia Keys som vi såg på :D
image785
Där hör min älskade hemma! :D hahahaha....
image786
Och stjärnan gör entre : Alicia Keys.....
Var en helt klart bra konsert dock lite mycket ballader....blev lite tjatigt ibland men när hon sen i slutet brände av "Fallen" å "A womans worth" m.fl. men framförallt min och älsklingens kärlekslåt "No one" då var det helt makalöst bra! Jag satt i hjärtats knä när vår låt var och vi kramades å jag fällde en tår eller två över lyckan att äntligen ha hamnat där jag hör hemma nämligen hos min älskade man som gör mej såååå gott! Du är ovärderlig mitt hjärta....
image787
Yeahhh showen är igång kickad och vi njuter! :)
image788
Vackert vackert.....
image789
Ja vad ska man säga.....bra helt enkelt.....
image791
Underbart......
image792
En riktigt jäkla bra bild blev de :D Så vackert tycker jag :D
Sen var de dax för att festa efter showen och här kommer ÄNNU MERA bilder och visst vill ni se bilderna på vårat heltokiga festande eller?! :D hihii....ja du vill tro mig :D

image793
Lilla galna jag & Jeppe & Jenny sötnos som eeee glllllad :D
image794
Haha Jeppe är kopplad så ska de vara! Vi tjejer bestämmer! :D haha.....
image795
Å jag är såååå igång! Party!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ASKUL hade vi verkligen! :D
image796
Smack på dej sötnos! :D
image797
Jajamensan jag & min älskling dansa på bardisken :D hahaha......love U!
image798
Så söta så! :) Galningar :D
image799
Snygg grimas haha....nu e hon kopplad! Komsi komsi min lilla flicka.......
image800
Hahaha.....vi rockar på!Fulla & kära & helt tokiga! hahahaha...älskar dej puss puss

Ja som ni kan se hade vi en underbar utekväll/natt! Å jag längtar så efter när Jenny kommer igen den 11April.....saknar henne redan sååå mycket! Pussar på dig gumman!
Puss & Kram
//Kleins dansös.... :O










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback