Vill ha sommmmmmmar!

Ne nu är iaf jag trött på detta skitvädret. Javisst idag har de varit sol men det är inte de som jag saknar mest utan värmen! Vill ha sol & värme.... Vill ha vår & sommar..... :D
Visst är de vackert ute men det är KALLT, och min älskade har fått feber & blivit jätteförkyld p.g.a. sitt jobb vilket innebär att stå ute 5½timma varje kväll/natt. Så för hans skull hoppas jag också nu att värmen slår ner som ett blont bombnedslag (tänk hemska Linda Rosing).... brrr.....får mardrömmar.....*äckelpäckel*

Det händer inte så mycket utan är ganska lugnt. Chess försöker så gott han kan att muntra upp oss, mannen min sitter i soffan & huttrar......Strumpiz ligger och värmer sej på hårddisken & längtar precis som jag efter sommaren.
Själv har jag haft sååå mycket mardrömmar så att jag fortfarande är helt skakis! :(
Hatar mardrömmar men har de ganska ofta tyvärr, ibland när jag vaknar måste jag verkligen kolla mej omkring för att veta vad som egentligen hänt. Vissa drömmar är bara HELT vrickade medans andra mycket väl skulle kunna hända & därför skrämmer mej extremt mycket! Ofta handlar de värsta drömmarna om att inte räcka till på nåt sätt.
Att inte vara kvinna nog för att fixa vissa saker, att inte göra tillräckligt för nån, att skada nån oavsiktligt & ibland att nån väldigt nära till mej dör. Då i regel min blivande man, de som skulle göra mej mest illa helt enkelt.
Och ibland otrohet....dessa vidriga, hemska drömmarna om att bli så djupt sårad & sviken är HEMSKA minst sagt.
Ne min man skulle aldrig vara otrogen mot mej, inte en chans.... Men rädslan för att bli skadad kan ändå ligga som fastetsad i ryggraden....de gör den hos mig. Jag tror alla innerst inne är väldigt rädda för att bli sårade framförallt av de/den man mest älskar & bryr sej om de skadar ju mycket mer än om man skulle bli sviken av Agda 80bast som man aldrig innan ens sett eller hört talas om! Ne jag kommer inte bli sviken igen & jag stortrivs här i sthlm & jag älskar min älskling och är helt säker på mej själv : Jag vill leva mitt liv med honom! :D
Ja så är de jag ska bli Fru L******* !!! :)  Hipp Hipp HURRA! Jajamensan jag ska gifta mej, skaffa barn, villa & kanske volvo? hihi.... ja alla kanske inte drömmer om de livet men de gör jag & jag ser så mycket i framemot att få barn & spendera mina framtida år med min älskling. Tänk så mycket vi kommer uppleva tillsammans, så mycket vi kommer hjälpa varann igenom & så mycket vi har att ge varann! Ja de känns bra & jag tror vi kommer bli en väldigt lycklig familj. Ne nu ska blivande Fru L******* trycka in en prilla & umgås med mannen sin.

Puss & Kram
//Frugan.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback