Blandade bilder......

Ja, här kommer lite blandade bilder först från helgen när mina underbara plastdöttrar var här........

image1000
Farsan gjort käket å jag fotar med min mobil :D
image1001
Alla ser på pippi och asgarvar! hahaha.... Ja, jag och min familj e lite störda ;) hihi
image1003
Jag & älsklingen :D Också tagen med min mobil....bra kamera på den tycker jag :D

De va trevligt att träffa kidsen vi hade skitkul! Kollade på Eurovision song contest och de flesta bidragen var urusla!
Dock Finland & Sverige va bra tyckte vi alla men som vanligt de jäkla östländerna röstar på varann som vanligt, blir så lesssssss.......sen handlar ju allt bara mer och mer om att visa pattarna, röven å shaka loss som om man jobbade på en bordell el. strippklubb! Ne, de handlar inte så mycket längre om musiken tyvärr, sorgligt!
Jag å töserna headbangade till Finlands bidrag! MEEETALLL......men likaså gick de åt helvete både för Sverige och kära grannen METAL! Vart e världen på väg egentligen?! Ett av bidragen bestod av några dansare i svarta stringtrosor! Hallå? Vad har de med musik att göra överhuvudtaget? Ne, självklart ska de som framför sina bidrag vara snyggt klädda men de ska vara med nåt som kallas STIL !!!
Här kommer lite bilder från min lilla tripp ner till Borås i början av Maj, där såg jag på elfsborg. Mitt älskade elfsborg!
image1004
Jag på världens vackraste ARENA nämligen BORÅS ARENA! Med de vackraste färgerna omkring mej ja just de gult å svart! :D
image1005
Här spelas de boll! :D

Här kommer några bilder från visiten i Borås 21maj till 24maj:

image1007
Trött å sliten Malin som låter sina bryn växa ut :D
image1008
Min storebror Anti häver i sej några bira :D
image1009
Min lillebror Johan är typ JÄMT online haha.... :D Han e vår DJ.....

Här var alltså lite gammalt å gott senare idag eller imorgon så kommer jag lägga upp vackra bilder tagna med våran superkamera! :) Då berättar jag också litegrann om samtalet med spåkvinnan.....ja hon e häxa på riktigt!
Puss & Kram
//Elfsborgs havreflarn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback