En lugn & viktig helg.....

för mig. Har sedan i fredags morse varit nere i Borås, ensam. Har haft tid att reflektera & se över allt som hänt på så väldigt kort tid. Lyckligt men snabbt, gäller att man har koll på att man själv mår bra & gör de man verkligen vill.
Kolla in när elfsborg lira boll i lördags, var helt underbart! Mitt kära elfsborg! :D
Å vi vann, såklart haha....  Matchen var bra och klacken skrek på bra som vanligt ja självklart jag också hehe...
Ja, de är nåt speciellt med Borås Arena & kära elfsborg och trots att mitt hjärta nu mera finns i sthlm så kommer aldrig de gulsvarta färgerna gå ur, de är en sak som är SÄKER.
Bajenbrud = NEVER...... Guliganbrud = Yeeee  ;)

Ja, vad har jag mer gjort.....ja jag kan ju berätta att jag just nu sitter på tåget på väg tillbaka till mitt hem, mitt kära Sthlm. Känner mej verkligen inte som en sthlmare dock har jag tydligen fått en vidrig sthlms dialekt haha....
What the fuck happend?! JAG 08?! Jaja.....okej då.....men kan ju ärligt erkänna att Sthlm var de sista stället jag såg mej själv på för ett halvår sedan. Hade någon då spått min framtid hade jag skrattat ihjäl mig och kört personen i fråga till psyket! Ja, så långt ifrån mina tankar & planer är Sthlm...... Men jag trivs, jag tycker Sthlm är supervackert.
Där ser man vad kärleken kan göra med en! Herregud ja la ner Borås på två röda.... packade & tog hoppet från  trampolinen & gjorde en imponerande volt i luften för att sen dyka ner i plurret. Å bland alla bubblor fick jag två plastbarn, en blivande man, ett nytt hem, ett nytt liv & en ny framtid. Herrejesus fantastiskt är de verkligen.
Men men.....allt är inte gratis.....INGET är gratis & allt innebär självklart engagemang & likaväl underbara stunder som jobbigare påfrestningar. Innan jag stack till Borås så dök jag lite för långt ner & min älskling också.....när vi båda låg i plurret så kom vi på att " Opps....vi måste andas....upp till ytan nu för fasiken "
Ååå nu sitter jag här & andas på som fasiken å vattnet känns ganska behagligt! Bubblorna runt om är ganska vackra.....temperaturen skön & jag dyker på igen, men denna gången med bättre koll, bättre teknik, snyggare volter & med simglasögon! :)

Ja, jag tror faktiskt jag avslutar detta inlägget här. Låter resten vara osagt & tar Sthlm & min man i famnen nu när jag återvänder...............
Puss & Kram
//Eliten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback