Eriksdalsbadet å gänget :D

Jajamensan idag har vi stått å köat för att komma in till Eriksdalsbadet, badat som galningar, tävlat om vem som kunde åka snabbast i vattenrutschbanan, käkat jordgubbar, solat oss fräscha å snygga m.m. :D
Här kommer bilder från våran helcrazyiga dag! :D

image1024
Jeppe & Kicki myste på som vanligt....puss på er, you crazy people! ;)
image1025
Jeppe snyggar sej ;););)
image1026
Min MAN om ca. 2månader snyggar sej för kameran ;););) *dreglar*
image1027
Jag & Kicki är lite mer avslappnade än männen å flinar mest :D
image1028
-Måste du fota HELA tiden?! Haha....vi fular oss yeaaah ;)
image1029
Snygga paret.....
image1030
Linnea mötte vi upp på badet med, snajs :)
image1034
Jag & Kicki snackar goja & har de mysigt :)
image1035
Smiiile......
image1036
Smaaaajlllll :)
image1037
Vattenpusssssar ;)
image1038
Stockholms hetaste 08:or samlade i en och samma barnpool hell yeah! :)
image1039
Rooockn rolllll! :D
image1040
Jag & älsklingen......
image1041
Kicki & Linnea racar på ;)
image1042
Jag kommer flygande som en kanon....superkul! :D
image1043
Jeppe kommer glidandes i väldigt hög hastighet! :)
image1044
Mina babes :D
image1045
Min karlakarl :D
image1046
YEEESSS där satt den: Mina damer å herrar dagens vinnare av vår VM-final i rutschbaneåkning ärrr...*slår på trummorna* PUZZ PUZZLER :D
image1047
Om du kan bevisa live framför mej att du slår 07.06 i denna banan så vinner du en trisslott å en cheeseburgare I promise you!
image1048
Jeppes bruna face avslutar dagens blogginlägg!
Puss & Kram på er alla men framförallt på Kicki, jeppe, ÄLSKLINGEN & Linnea som gjort denna dagen till nåt roligt, galet & minnesvärt kyss på er för faaasiken :-x
//Vattenpussen.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sa häxan då?

2008-06-01 @ 00:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback