Konstig dag......

ja, idag är första gången min mardröm har permission. Mår inte alls bra såklart men som tur är har jag stöd här hos mig av mannens syster & mamma. Min älskling jobbar nämligen och kommer hem först vid halv fem tiden.
Ja, nu har de efterlysts bilder från Globen och jag har några jag kan lägga upp här dock visar de inte så mycket, de togs få bilder denna gången och bröllopssviten fick vi inte se än som sagt utan nästa helg ska vi få se mer av lokalerna & sviten m.m.  Enjoy!

image982
Jag & Viktor som jobbar på Globens hotell står och diskuterar upplägg m.m.
image983
Jag står och filosoferar kring detta fantastiska spektakel som kommer slå de mesta!
image984
Här kommer vi rigga upp en bar utomhus på terassen och utsikten härifrån är GREAT! :D
image985
En liten skiss över Globen och närliggande ställen :)

I torsdags var jag & hjärtat även iväg och kollade i flera blomsterbutiker på olika arrangemang & ideer till dekorering, det är INTE de lättaste att välja hur man vill ha de så jag ska in på nätet & kolla på olika alternativ och förslag, för självklart vill jag att de ska bli så perfekt som möjligt :D Vem vill inte de på sin bröllopsdag.
De som redan är bestämt är att buketten & bordsdekorationerna ska innehålla riktigt röda rosor, sen vitt & grönt.
Det är klassiskt & vackert. Igår kväll begav jag mej till Kleins för att kolla in hockeyn visst Kanada vann men Sverige spelade bra & de var mycket spännande & underhållande. Självklart slank de ner några öl & shots också!
Här kommer lite bilder från igår kväll/natt.

image987
SKÅÅÅÅL......Svenska flaggan på bröstet såklart! :)
image988
Mannen i full gång med att heja på Sverige.....För hem & fosterland! :D
image989
Jeppe hejar på även han såklart! :) Dock dåligt med svenska flaggan på honom! FYY!
image990
Mannen målar svenska flaggan på de som kommer in! :D
image991
Ja, de gäller att se snajsig ut! :D hihi.......
image992
Jag & Jeppe! Å mannen i bakgrunden :D
image993
Rock`n roll! :D Carlsberg & mannen jämter känns brrraaaa :)
image994
Andres & mannen min, sverige tröjan av matchen är slut med vi är ändå stolta över vårat härliga, vackra Sverige! :D
Andres kommer vara dj på vårt bröllop 080808........Stockholms bästa DJ! :D
image995
Jag & Dhani.....Dhani är också en av nyckelpersonerna på vårt bröllop såklart! :)
image996
Väl hemma så käka jag som en häst, fyllemat är bra grejer! :D

Innan jag begav mej till Kleins igår så planerade jag en hel del inför bröllopet här är lite bilder från detta.
image997
Låndbordet är dit målat & dansgolvet placerat nu återstår att fixa en riktigt bra & rolig bordsplacering när de gäller var folk ska sitta. Skooooj! :)
image998
Inbjudningskort skrivs......rosetter knyts.......
image999
Ännu ett kort ska skrivas........

Ja, de var allt för mej denna gången men lär väl skriva ikväll eller imorgon igen tills dess ha de fint & ta vara på era nära & kära.....själv blir det en väldigt lugn kväll med hämtmat & film.....bara softa.....

Puss & Kram
//Bröllopsfixaren.......

Kommentarer
Postat av: Therese

Gumman, ta ner den fula halsduken du har vid sängen... Du kan få en ny fin av mig istället ;)

2008-05-17 @ 19:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback