Läget lugnt....

jajamensan softar....ska försöka ta en liten sväng ut på stan om en stund.
Ne, det är ingen katastrof mellan mej & blivande mannen så jag kan lugna er som tror de!
Dock har vi och har haft en liten kämpig period, livet går i vågor upp å ner, ner å upp.
Alla par har problem så är de bara till å från å mer eller mindre men de finns där, de är säkert.
Så våra "problem" är inget märkvärdigt alls egentligen dock är vi väldigt måna om varandra å vill varandra allt väl, så vi jobbar för att det ska bli bättre å bättre & sen ytterliggare lite bättre inget fel i de.
Lustigt nog vår åldersskillnad har ingenting med våra " tjafs " att göra nej, inte alls så du som tror de har fel.
Det är snarare så att vi båda är ärrmärkta och påverkas av det.
Men tillsammans så kommer vi lösa detta sen vad som krävs det är en annan sak men jag vet att för mej är min älskling värd allt & jag är ingen klenis inte utan kämpar så svetten lackar.
Ne, dax att springa ut på stan & kolla in shoppingutbudet :D
Puss & Kram
//Henkans brud ;)

Kommentarer
Postat av: Empem

Hejsan! Allt bra? :)

Postat av: Linda

vilken fin blogg du har! =)

2008-05-22 @ 15:39:21
URL: http://lindasvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback