Mitt i veckan.....

jajamensan....nu är de mitt i veckan. Onsdagen har anlänt med stora steg & här sitter jag som en sill och skriver om ingenting. Ja allt är helt enkelt som de brukar! :D
Kom hem för en liten stund sedan, innan de var vi iväg och handla lite smått & gott :)
I eftermiddag/kväll jobbar mannen min, han ska stå på läktarn och vakta alla små huliganer så de inte ställer till med massa problem, ja eller mer än nödvändigt iaf själv ska jag softa.
Ringa lite samtal, se lite på tv, kanske städa litegrann & mest bara vara & självklart mysa med Chess.
Jag & Chess intar soffan tar de easy och har de göttans, smaskar i oss lite godis & pussas litegrann mys!

Jaja, nu ska jag inte lägga mer tid på att informera er om precis nada eller iaf ingenting viktigt alls utan istället snacka en stund med min man innan han kastar på sej jobbarkläderna, bojorna & batongen x2 haha....
Kram & Puss
//Soffpotatisen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback