Tripp till Borås igen.....

jajamensan visst är de så.......ska bli kul att träffa familjen men känns ändå inte bra, ne ännu en spontantripp för att de "dyks för djupt" här hemma. Ja, ni som följer bloggen vet vad jag snackar om.......
Åker vid åtta snåret, tar fem timmar denna gången p.g.a. ett längre stopp i göteborg, fuck va trist!
Sitta på centralen där mitt i natten, i en timma! Ja, ingen höjdare nånstans..........men men........
Är supertrött & är allt annat än sugen på att sätta mej på tåget, men samtidigt är det nog det enda alternativet som de är just nu. Faannn.....älskar min man så jävla mycket å finns inga tvivel....jag vill leva mitt liv med honom men varför har vi de såhär just nu? Vad händer?................Ehh...funderar jag mer på de blir jag GALEN!
Puss & Kram
//Enbent gam balanserandes på en klo.....de ni!

Kommentarer
Postat av: linnea

Ha en trevlig kväll =)

Postat av: Anonym

Det blir så här för att ni flyttade ihop för tidigt, det skiljer ett liv mellan er i ålder, ni är inte på samma ställe i livet och kommer aldrig att vara det heller

2008-05-21 @ 19:03:07
Postat av: smygaren

så vad händer, du får väl komma t mig och slajja och snacka istället för åka hela vägen t borås om det är tufft ibland, lite tjejsnack behövs alltid när himlen är ner och marken är upp.

2008-05-22 @ 13:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback