Två härliga dagar i solen.......

Senaste två dagarna kommer här i bilder.....

Igår badade jag för första gången i sommar i Sicklasjön, igår:

image1010
Konstnär: Okänd hehe....
image1011
Lilla henkan :D
image1012
Kicki, Jeppe & jag i solen.......ingen felstajl här inte ;)
image1013
Jag & Chess........
image1014
Gänget.....
image1015
Vi var iväg till minneslunden & vattnade........
image1017
Vackert med alla fina blommor speciellt alla vackra rosor :)

Här kommer dagen som vart i bilder:

image1018
Ett redigt havsbad :) Chess älskar att bada!
image1019
Männen smajlar ;)
image1020
"Kasta pinne?" snarare kasta träd! hehe....
image1021
Jag & Kicki innan vi satte oss för att käka lite på kornhamnstorg... :)
image1022
Jag & hjärtat...... :D
image1023
Sist men inte minst Kicki & jeppppe :D
Puss & Kram
//Solig sommargam :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback